duminică, 30 decembrie 2007

Rasturnari de situatii

Ma suna Dj-ul joi :

-Buna , voiam sa te intreb ce facem de revelion
- A,nu cred ca vin la tine
- A,pai stai sa-ti spun: mi-au taiat curentul si ma gandeam sa facem la tine. :d

M-am gandit si cum toti ceilalti isi facusera planuri cu prietenii , nepasandu-le de cei din jur am dat ok-ul pentru ca balamucul sa se desfasoare la mine acasa .

Nico s-a certat cu B. si deci vine singura .
E .si E . care nu mai sunt de ceva timp impreuna dar care sunt amandoi prietenii mei au acceptat sa vina , si le multumesc ca nu m-au pus intr-o situatie in care ar fi trebuit sa aleg (credeti-ma ca n-as fi putut ) .
Dj-ul cand a auzit ca vine Nico singura a hotarat ca vrea si el singur .
Marius si Simo s-au decis in ultimul moment asa ca nu trebuie sa -mi mai fac griji in legatura cu muzica.
Si uite asa peste noapte s-au strans vreo 14 persoane .
Si pentru ca sa nu fie o seara ca toate serile am zis sa avem o tema :fetele vor fi cadane iar baietii vor participa la concursul pentru obtinerea titlului de ,, Sultan ". Fericitul castigator va avea tot haremul pe cap .Noi l-am propus deja pe Oreste .Saracul , inca nu stie ce i se pregateste :d.
In seara asta mergem la cumparaturi pentru revelion chiar daca pe E. o preocupa mai mult accesoriile .Vrea sa fie sexy si bine face .

Raman la ideea ca noaptea de revelion e una speciala.
Si spre deosebire de altele - ca Pastele si Craciunul -- care au conotatii religioase si e bine sa fii in sanul familiei , noaptea dintre ani trebuie petrecuta in compania celui drag .

Cei care au asa ceva sa nu uite ca sunt norocosi .
Cei care nu , sa bea un pahar de sampanie si sa-si puna o dorinta !Nu se stie niciodata .
Nu aduce anul ce aduce ceasul !

4 comentarii:

Anonim spunea...

cam asa o sa fie revul asta la majoritatea cunoscutilor... adunati peste noapte...asa e si la mine...
oricum...distractie placuta si un an nou mai bun:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc pentru urari Irene !Se pare insa ca ce e organizat in graba iese bine. Uite, si Eddie e de aceeasi parere :d .
La multi ani!

Unknown spunea...

La Multi Ani si tot ce-ti doresti. Un an nou plin de impliniri!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc asemeni,Cosmin!