luni, 10 decembrie 2007

Long live my boss !

Seful nostru s-a gandit ca meritam sa participam si anul acesta la petrecerea firmei lui din Londra, firma cu care colaboram.

In astfel de momente , parca uiti cat te-ai chinuit tot anul , cati nervi ti-ai facut...Toate neplacerile se streg din memorie .Te bucuri doar ca cineva te apreciaza.

De data aceasta nu voiam sa ma duc singura.Stiam exact pe cine o sa iau cu mine dar am facut o schimbare de plan pe ultima suta de metri .Nico e norocoasa care a primit biletul de avion de Mos Nicolae .
Mai merg patru colegi de-ai mei cu soti sau sotii plus alte doua perechi din afara firmei .Formula obisnuita in care ne petrecem concediile de vara . Gasca mare .Adica circ la Londra :d.
Barbatii pleaca cu o zi inainte pentru ca se duc si la meciul Arsenal -Steaua iar noi fetele calatorim singurele si abia asteptam runda de shopping pe Oxford Street .

Traiasca seful nostru si noi pe langa el ! ;)

4 comentarii:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Merci pt urari ,Eddie.Si nu-i bai daca ploua,stii ca-mi place ploaia ;) Iar la meci nu ma duc pentru ca s-ar putea sa dau nas in nas cu dl Philip si-i stiu deja temperamentul .Inca nu vorbesc cu el de cand l-a luat gura pe dinainte :).

Anonim spunea...

Asta da surpriza! De treaba seful vostru. Sa-mi aduci ecva. :))

Sagy, spunea...

Pai as vra si eu un serviciu de asta... in care esti recompensat cu excursii in Londra... apropo, mai sunt locuri libere pe la tine la serv:-? :P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ade, eu iti aduc suvenir dar sa vii la ploiesti sa-l iei :)

@sagy,intotdeauna se gaseste un loc pentru un om bun ;)Dar sa stii ca mai si muncim din cand in cand :p:d