joi, 3 ianuarie 2008

Dorinta





Andain - You once told me

Este normal ca de revelion la ora 12 noaptea nu am simtit nimic? Nici bucurie , nici tristete ? Nici regrete pentru ce a fost dar nici sperante in ce va sa vina.
In afara de parinti nu am simtit nevoia sa trimit nici un mesaj sau sa sun pe cineva ...
Si nici macar nu eram ,,anesteziata " .Asta am incercat mai tarziu dar nu si-a facut efectul pentru ca am dansat pana dimineata.
M-am leganat pe melodia asta negandindu-ma la nimeni .Doar indragostita de ideea de dragoste .
Ce-mi doresc acum in pragul lui 2008 ?
Sa simt ! Sa incep sa simt ! Sa nu mai am simturile amortite ! Nu-mi place starea asta . Macar de-as plange si ar fi mai bine .

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu imi place nota asta trista cu care ai inceput anul. Dupa cum spunea un mare clasic:d : "ai grija ce iti doresti. S-ar putea ca dorinta sa ti se indeplineasca"
Ar fi pacat sa te vad plangand.

Wolf spunea...

Hei... ce ar fi sa incepi sa traiesti si sa nu iti mai plangi de mila? Nici macar motive nu ai. Ce spui?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Vasile, in viata fiecarui om sunt suisuri si coborasuri .Pur si simplu am spus ce am simtit in acel moment .Si nu poti spune ca n-am motive pentru ca nu ma cunosti . Corect?