luni, 17 decembrie 2007

London Eye

Sambata dis de dimineata am zis sa aruncam un ochi prin Londra. Batea vantul dar noi avusesem grija sa ne infofolim .
Ne-am perindat pe strazi si am facut poze . Imi doream sa merg la British Museum dar stiam ca odata intrata acolo n-as fi iesit prea curand iar noi eram in criza de timp.














To carve out dials quaintly, point by point,

How many hours bring about the day;
How many days will finish up the year;
How many years a mortal man may live.

Shakespeare--HenriVI










To be continued

3 comentarii:

Oana Anca spunea...

Poze cu The Eye! :) Thx!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

u're welcome,Oana :)
In London Eye te urci din mers si cobori din mers .Insa merge atat de incet incat la un moment dat am crezut ca s-a oprit .Inainte de a cobora din capsula iti fac ei o poza si daca iti place o cumperi .A fost o experienta frumoasa :)

Vlad Ilaș spunea...

Eu n-am apucat să urc în Ochi... l-am văzut doar de afară :)