joi, 27 decembrie 2007

Un aura amorosa

A breath of love
From our treasures
Will offer sweet sustenance
To our hearts.

A heart nourished
By hope, by love
Has no need
Of a greater lure.

Ei, se pare ca n-am fost chiar atat de rea caci a venit Mosu' si la mine .Si mare mi-a fost bucuria cand am vazut dvd-ul cu ultima opera comica a lui Mozart -,,Cosi fan tutte" .
Cum de a stiut Mosu 'ce-mi place mie ? Probabil i-am scris eu mai demult si el a tinut minte...
O singura precizare :era o varianta mai moderna a mosului pentru ca nu a venit pe horn ci la scara si nu avea barba ci iti venea sa-i canti ,,mosule,ce tanar esti "! ...si handsome si ...;)

1 comentarii:

Oana Anca spunea...

Ce-mi place Cosi fan tutte. Nu-mi mai amintesc unde am vazut-o, dar tare faina a fost:). Dragut cadoul mosului!