luni, 17 decembrie 2007

Is good to be back home

Inainte de aterizare , V . incepuse sa vorbeasca cu avionul : ,,Nu ma tine in tensiune si pune amandoua picioarele o data !"
Am avut ceva emotii dar aterizarea a fost ok.

Ne bucuram pentru ca totul era imbracat in alb . Am oprit la tara iar casuta noastra arata ca una de turta dulce plina de zapada iar pomii erau incarcati.Eram ca intr-un basm .Basmul cerea si un Fat Frumos caci nu te poti bucura pe deplin de iarna fara el .Insa nu apare in aceasta poveste .Poate in alta...

A fost o calatorie frumoasa si pastrez multe amintiri placute.
Duminica m-am odihnit pe perna mea. Ce bine e totusi acasa !

End of story

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ai tras nicio bulgareala de zapada? :P

Oana Anca spunea...

Bine-ai revenit. Si multumim pentru cronica detaliata a excursiei tale! :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@Eddie- thank you frumos :)
@Ade, pai cu cine? nu spusei ca lipsea Fat-Frumos? Si Nico probabil se saturase de mine 4 zile :d .Sau puteam sa ma bulgaresc singura :p

@ Oana, multumesc si eu :)