joi, 27 decembrie 2007

De ce ? (din nou )


,,Dar daca gust din placerea asta cu atata prudenta si luare aminte ,ea nu va mai fi o placere pentru mine "
Lope De Vega

De ce nu obtinem intotdeauna ceea ce ne dorim ?
Eu am gasit trei variante :

  • pentru ca nu meritam ceea ce ne dorim
  • pentru ca poate meritam mai mult si ceea ce ne dorim acum nu ne va fi de mare folos mai tarziu .
  • pentru ca suntem pusi la incercare de acolo de Sus ca sa ni se vada reactiile in momentele in care incercarile noastre par zadarnice.

Oricare ar fi ea , o accept fara sa mai pun alte intrebari . Ceea ce ma uimeste insa cate-odata la mine este speranta fara margini , increderea ca totul se va rezolva si ca situatia se va schimba in bine .

E. imi spunea odata dupa o intalnire cu mine ca s-a molipsit de optimism.Asta mi-a mai ramas.Si asa imbratisez Noul An ,lasand de-oparte framantarile si gandurile care-mi impaienjeneau mintea .Noi sa fim sanatosi !

6 comentarii:

elena spunea...

Hmmm, de asta cu meritam mai mult nu prea stiu ce sa spun, nu de alta, dar inseamna ca sunt atat de buna incat nimic, dar nimic nu e suficient de bun pentru mine! Ideea ma sperie, s-apoi E eu nu vrea ceva prea bun, vrea ceva normal! Cu voia ta, as spune ca nimic din ce ar putea sa ni se dea nu este ceea ce ne trebuie. De ce avem nevoie oare?

Filonous spunea...

Mi-e greu să înţeleg ce-i spiritul sărbătorilor. Eu că trăiesc asta în fiecare zi a anului. Trebuie că sunt tare nefericiţi cei care se bucură atât de mult de Crăciun sau de Anul Nou...

Oana Anca spunea...

Eu iti doresc vise multe sa visezi si vointa pe masura sa le implinesti. Atat cat tine de tine. In rest, multa credinta!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Elena, nu am spus ca nimic nu e de ajuns de bun pt mine ci ca una dintre variante ar fi ca merit mai mult decat mi s-a oferit in acel moment .Poti fi foarte bun pentru cineva sau mai putin bun pentru altcineva .Si eu tot cred ca atunci cand ni se va oferi acel ceva de care avem nevoie ne vom opri din cautari .N-a sosit insa timpul .

@Filonous, mi-ar placea sa aflu mai mult din conceptia ta asupra vietii. Poate ajuta .

@Oana, iti multumesc ! Un amic sesizase ca am scris prin prisma religioasa .

Filonous spunea...

Mai mult decât o concepţie clară asupra vieţii, am intuiţii şi reacţii. Cel mai uşor îţi dai seama de Welatanschauung-ul tău sau al altuia privind la lucrurile pe care le neagă. E ca şi în cazul teologiei apofatice: aflând ce nu este ceva, măcar cunoşti un drum către acel lucru, chit că finalmente nu îţi formezi o concepţie clară despre el. Dar, astăzi oamenii vorbesc mai mult despre ce le place...Asta le întreţine stima de sine...Mult succes!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Filonous, am zambit cand am vazut ca am primit raspuns de la tine. Asta pentru ca aseara, dupa ce am vizionat povestea Anei si ma intrebam cum m-as comporta eu , mi-am amintit ca nu ai mai revenit cu nici un raspuns la acest post .Dar iata ca ai venit azi .Sa fie telepatie?