vineri, 7 decembrie 2007

In familie

In fiecare an pe 6 decembrie vine negresit mos Nicolae la noi in familie .Anul acesta a fost foarte darnic:
Nico , sora mea nu se astepta nici in cele mai frumoase vise sa primeasca un plic in pantofii ei sport pe care abia ii spalase . Nici n-a avut cine stie ce reactie decat a doua zi .
Tatal meu a stiut exact ce-si doreste iar cand l-am luat la intrebari nu a ezitat sa-si spuna doleantele .
Pana si Flavius care nu are decat 4 luni a primit cadouri .E atat de dragalas , iar noi ne strambam ca toate aratarile ca sa-l facem sa rada .



Mami face mereu prajituri dar acum a presarat din greseala pe cateva amoniac in loc de zahar pudra .Noroc cu priceputul de frate-miu care de mic era primul la prajituri -intotdeauna o voia pe cea mai mare pana cand l-a lecuit mami facandu-i una cu boia si piper .

Totusi , cadourile sunt mai putin importante . Cea mai mare bucurie pentru parinti este sa ne vada cum ne strangem toti la masa .Un lucru normal ar spune lumea, dar la noi nu a fost normal pana nu demult . Bine insa ca ne-am revenit si ne-am dat seama ce este important si care sunt prioritatile.

Urmeaza Craciunul .

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cele mai frumoase momente sunt in familie. Ador sa luam masa in familie.

Si mi-e pofta de tortul acela. :((

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Adevarul e ca a fost bun .S-a ,,evaporat "intr-o clipita.:d