duminică, 23 decembrie 2007

.

Aseara s-a incheiat cu fast anul 2007 al firmei la care lucrez. Avusesem eu o presimtire ca petrecerea nostra o sa fie mai frumoasa decat cea din UK. Ne-au (in)cantat :
Trident -de data asta au venit imbracate,
Lavinia,
Marcel Pavel- la al carui ,,Caruso " asistenta a ramasa inmarmurita ,
Simplu - care au facut un show de nota 10 -aceasta nefiind insa si parerea barbatilor care au comentat : ce domn'le ,asta e muzica ? si de ce au cantat atat de mult?:d .
Emotionant momentul in care seful nostru a tinut un mic speach si ne-a chemat alaturi de el ca sa taiem tortul pe cei care i-am fost alaturi inca de la inceput in toti acesti ani .Fara stalpi, nu poate rezista o constructie ,a spus .Apoi ,ne-am strans asa ca in salutul muschetarilor -toti pentru unu , unu pentru toti - si am taiat tortul . Si atunci am auzit melodia celor de la Queen -We are the champions.
Apoi , in aceeasi seara mi s-a adeverit visul pe care il avusesem cu cateva zile inainte :am dansat chiar valsul care-mi place mie, partenerul meu abia invata sa danseze...dar s-a descurcat de minune . Lipseau rochia alba si sala oglinzilor .Dar nu ele erau importante .
Oficial, imi mergea bine .

0 comentarii: