luni, 17 decembrie 2007

Madame Tussands

Muzeul figurilor de ceara

Locul care mi-a placut cel mai mult din toata calatoria .

Locul in care vezi staruri dar te simit tu insuti star .
Inca de la intrare esti luat cu asalt de paparazi dupa cum se observa in filmuletul de mai jos.



Apoi treci intr-o incapere unde se canta live si ai impresia ca esti la un cockteil printre vedete.Ai voie sa le atingi si sa faci foto cu ele . Era sa ma impiedic la un moment dat de una pentru ca nu sunt puse la perete ci sunt imprastiate prin camera si te pierzi printre ele .





Sesizati ca am fotografiat numai barbati :p.


Au urmat Piratii din Caraibe .Senzatia ca esti pe corabie, zgomotul facut de ea, un pirat real care mi-a pus spada la beregata si Nico mi-a facut poza , un Johnny Deep aproape real , o lada cu comori .



Vazusem pe afis scris ca nu e recomandat sa intre copiilor sub 12 ani , femeilor insarcinnate sau celor care au probleme cu inima. Eu nu voiam sa intru . Peste 12 ani am , insarcinata din cate stiu nu sunt dar eu ma sperii si cand stai langa mine si zici tam -nesam ,,bau " d-apai sa intru intr-o camera care e numeste sugestiv :



Nico s-a rugat de mine pana m-a convins . Si-am zis : ,,C-o fi ,c-o pati, intru "!

La usa ne-a intampinat un tip dragut dar intr-un halat alb manjit de ,,sange " si ,,taiat " pe fata .
Ne-a facut instructajul intr-un mod foarte funny : cum ca nu avem voie sa facem poze , ca totul e filmat si spera sa iesim de acolo teferi . Cum ca cei dinauntru sunt actori si or sa ne sperie dar nu o sa ne atinga asa ca ne ruga sa nu-i atingem nici noi ( se gandeau probabil ca de sperietura sa nu le dam cu ceva in cap ) .

Dupa ce a terminat de vorbit si ne-a intrebat daca suntem gata sa intram, iar noi am raspuns in cor ,,yes " a anuntat batand in usa metalica : ,,fresh meat "!!!

Am strans grupul .Asa, ca in,,Gladiatorul" cand se pregateau de lupta in arena.
Deja cateva fete din grup incepusera sa tipe.In fata mea un tip cara un geamantan pe roti . Ma impiedic de el si incep sa tip crezand ca au inceput sa ma traga fantomele de picioare.

Intuneric. Un om sarea de mama focului pe un scaun electric . Niste saci albi care se bataiau.Schelete de oameni. Fetele care tipau in fata noastra . Ma impiedic iar de geamantanul tipului din fata si din nou ma sperii . Nico ii trage un sut in geamantan de se sperie posesorul dar din acel moment si-a impins bagajul nu l-a mai tras pe roti ca sa ne incomodeze pe noi.

Culoare inguste . Ceata. Si actorii imbracati in halate albe , murdari pe fata care sareau din unghere si ne speriau . Zgomote ca in filmele de groaza ...Incep sa ma obisnuiesc dar tot o tin de mana pe Nico . Tip .De data asta for fun .Ma cred Mr.Bean si ii fac un ,,bau " unuia din grupul nostru care cere indurare : ,,i'm from your group " !

Am iesit ragusita de acolo .A fost super . Imi cam transpirasera palmele dar m-am simit bine :d .

Am vazut si statuile altor personalitati din diferite domenii : fotbal , literatura, politica .
Mi-a mai placut o incapere ca o biblioteca cu carti vechi care avea acel iz englezesc . De acolo ne-am plimbat cu black cab si am facut o incursiune in istoria Angliei . Foarte emotionant.

Apoi am intrat intr-o sala de cinema.Un prezentator ne spune ca ne-am plimbat printre atatea staruri si e posibil ca la iesire sa fim intampinati de paparazi .
Pentru aceasta ne-a invatat cum trebuie sa se comporte un star : sa rada cu gura pana la urechi si sa dea frenetic din mana . Am exersat cu totii figura .
Daca nu esti pus pe fun mai bine nu te duci la Madame Tussands.

S-au stins luminile . Tavanul era ca o cupola asa ca a trebuit sa ne uitam tot timpul in sus .A inceput un film si ne simteam ca intr-o nava spatiala calatorind printre planete.Am ajuns la locul de intalnire cu extraterestrii care venisera si ei cu navele lor. Am vizionat cu totii o prezentare despre staruri si interviuri luate extraterestilor care-si dadeau cu pararea :cum ne fac noua viata mai frumoasa starurile ,cum sunt modele pentru noi.
La final extraterestrul prezentator zice ceva de genul : cred ca starurile de pe Pamant nu sunt pregatite pentru venirea voastra!
Extraterestrii se supara si pleaca . Ramanem singuri in spatiu. Apoi, cupola e decupata ca si cum e taiata cu laserul si isi fac aparia ei . Noi ne uitam in sus la ei si ei in jos la noi . Si incep sa ne faca poze cu blitz. Atunci am inteles ca in acel moment ,noi eram starurile si deci trebuia sa ne comportam ca atare : sa radem si sa facem cu mana.Foarte haios .

Ne-am facut multe poze in muzeu dar la iesire le-am vazut si pe cele pe care ni le facusera inauntru in diveres camere si n-am rezistat tentatiei de a le cumpara . Ne-au mai stors de niste lire ...Dar s-a meritat .


To be continued...


2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumoooos!! :d
Vreau si eu acolo parca, dupa descrierea ta. :)) NU stiu daca as avea curaj sa stau fata in fata cu tipul ala in halat alb si patat de sange dar la o poza cu statuia lui Justin m-as baga. :))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

ar fi trebuit sa fac o intelegere cu cei de la muzeu sa-mi dea comision daca le aduc vizitatori:d