luni, 24 decembrie 2007

In Ajunul Craciunului

Citisem pe blogul Oanei o lista de dorinte printre care : ,,sa ma cuprinda spiritul sarbatorilor".
Imi doream si eu acest lucru dar nu asa cum il vad in jurul meu -goana dupa cadouri si tot felul de pregatiri .Pentru mine Craciunul nu inseamna sa ma indop .
Pentru mine inseamna momentul in care iert raul facut de altii pe parcursul intregului an , in care incerc sa traiesc in pace cu toata lumea dar cel mai important -momentul in care constientizez si ma bucur ca se naste Domnul nostru Iisus Hristos , Fiul Lui Dumnezeu.
Imi place sa fiu de Craciun alaturi de familie si nicaieri altundeva . Si nu trebuie sa lipseasca colindele cantate de Hrusca.
Va doresc voua,celor care treceti prin ,,gradina " mea : Craciun fericit si liniste sufleteasca !

P.S. Mosu' nu vine la mine pentru ca n-am fost cuminte :p

3 comentarii:

spera spunea...

Sărbători fericite! Mă bucur că scrii , aşa că îţi doresc un an plin de bucurii ca să ai ce povesti!

radu spunea...

Crăciun fericit, dragă Anielle, şi să ne citim şi anul viitor!

Oana Anca spunea...

Atat de cuprinsi suntem de febra cumparaturilor, a pregatirilor de Craciun incat uitam care este adevarata lui insemnatate si cine e Sarbatoritul. Iti doresc o sarbatoare reala, Anielle, in care sa te simti aproape de Pruncul din Iesle! Si da, Hristos s-a nascut!