vineri, 21 decembrie 2007

Concert de sarbatori

In program: valsuri, polci,mazurci si marsuri de J.Strauss tatal si fiul si Josef Strauss
Dirijor:Stanislav Ushev(Bulgaria)
Nu puteam sa ratez concertul de sarbatori de anul acesta !
Sau puteam daca nu vedeam din intamplare cu o seara inainte afisul care mi-a amintit de el (vioara I de pe lista mea de mess nu s-a gandit sa ma atentioneze si pe mine :p). Sau daca nu plecam cu zece minute mai devreme de la servici!
Ce mai tura-vura ? Am ajuns !

A fost o feerie ! Imi venea sa-l iau de o aripa pe E . si sa dansez vals dar era locul prea mic si mie imi place sa ma desfasor :d.
Sala este bine antifonata si nu lasa sa patrunda si sa te deranjeze gandurile rele si amintirile neplacute.Numai bine pentru ca eu sa ma pot vedea valsand intr-o rochie alba lunga cu crinolina in Sala oglinzilor de la Versailles.Nu recunosteam chipul partenerului meu .Stia dar sa danseze .Nici nu-i luase mult sa invete .Si am dansat,am dansat,parca pluteam ,si nu -mi doream sa fiu nicaieri in alta parte decat acolo ...pana cand m-a trezit o polca.
Ma intreb daca cei din orchestra sunt constienti de faptul ca ne fac sa ne simtim atat de bine, ca ne aduc bucurie in suflet .
Daca stiau dar uita cate-odata ,le amintesc eu pe aceasta cale. Si le urez: ,,Sarbatori Fericite " !



Roses from the South (adica de la Ploiesti )

0 comentarii: