luni, 17 decembrie 2007

The big party

Rochita mea draguta de satin a refuzat sa se calce asa cum doream eu , prin urmare pentru ca nu aveam mult timp la dispozitie a trebuit sa gasesc o solutie de scapare. Mi-am tras o rochie sport trendy-flendy si cizme.

Vazusem in fiecare seara la hotel un lucru care pe noi ne-a surprins : doamne care veneau la petrecere pe frigul ala de-ti clantaneau dintii incaltate in sandale fara dres . Ne gandeam ca sunt calite si ne doream sa fim si noi asa . Dar , dupa ce am vazut vreo cateva care nu se mai puteau tine pe picioare , am inteles cu ce se caleau si nu ne-am mai dorit sa fim ca ele .

Norocul meu e ca englezoaicele ( sau ma rog , doamnele care au participat la petrecere -pentru ca erau si alte nationalitati ) nu pun mare pret pe tolul festiv, costume sau rochii cu sclipici,stilul scos din cutie. Asa ca m-am incadrat de minune in decor fara sa atrag priviri ... sau poate cateva ..:p

La party ne-am agitat pe ritmuri grecesti si turcesti .Ne-a placut dar am eu o presimtire cum ca petrecerea din Romania o sa fie mult mai frumoasa !Am adormit la 6 dimineata si ne-am trezit la 9 pentru ca trebuia sa plecam . Dupa doar trei ore de somn, m-am trezit cu impresia ca e luni nu duminica .Si stiam ca luni isi sarbatoreste cineva ziua de nastere . Asa ca am trimis mesaj de ,,La multi ani " .Dupa ce am realizat gafa , am dat s-o dreg dar n-a tinut figura .N-am primit nici un raspuns.Asa-mi trebe!

Am parasit Londra intr-o zi insorita . Parca voia sa ne faca in ciuda .Dar cred ca am stat destul .Ce e mult strica ! Abia asteptam sa ne intoarcem acasa.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca romancele sunt printre cele mai preocupate de aspectul fizic. :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Deja m-au exasperat colegele mele care se vaita toata ziua pt ca nu stiu cu ce sa se imbrace la petrecerea firmei noastre din Romania :d