miercuri, 24 octombrie 2007

what a day !!

part 1 -

Dupa 7 ani de colaborare , zmeul zmeilor, dl .Philip s-a gandit ca s-a abtinut prea mult asa ca ar fi timpul sa-mi arunce si mie niste cuvinte urate.

In acel moment timpul s-a oprit in loc iar distanta Ploiesti -Londra s-a diminuat.Eram in fata lui si-l vedeam spunandu-mi cuvintele alea ,totul era aevea ,nu visam.

Aveam doua variante: sa-i trantesc telefonul in nas sau sa indur pana la sfarsit groaznicul speech.
Trebuia sa aleg : demnitate sau diplomatie . Stiam de la alte persoane cum se manifesta dl Philip cand se enerveaza , si-mi spusesem ca daca o sa am si eu nenorocul sa-l prind intr-o astfel de pasa ,o sa inchid telefonul .
Dar aici , la servici ,am invatat ce inseamna diplomatia. Am invatat sa nu mai spun imediat ce gandesc , sa am rabdare , sa-mi pastrez parerile pentru un moment prielnic sau...doar sa le pastrez ...si chiar daca nu-mi este pe plac ,sa rezolv totul cu tact.

In secundele alea , lovita de neasteptata conversatie am avut totusi puterea sa ma gandesc ca nu vreau sa-i stric relatia sefului meu cu el si am reusit sa-i spun nicely ca ,,I cannot take this " . Se calmase dar deja porumbelul ii iesise pe gura.

Am pus receptorul jos.Tacere. M-am uitat in jur si totul se prabusise .
Primul gand pe care l-am incercat a fost acela ca toate eforturile mele sunt in zadar.Si nici macar nu aveam o vina directa in toata povestea , ci trebuia sa dau explicatii despre ce fac (sau nu fac ) altii.

Era ora 2 .Si in mometul ala am decis ca nu pot sta la serviciu ...cel putin nu in ziua aia .
Am dat ultimele instructiuni , mi-am inchis mobilul si am plecat !

Cred ca niciodata nu am mers cu masina atat de incet ( poate doar pe cand faceam scoala de soferi) . M-am abatut din drum prin padure ,pe drumul sinuos ,spre disperarea soferilor din spatele meu care nu ma puteau depasi . Eram ca hipnotizata.O luasem cu mine si pe Evora.Cesaria Evora.

Am primit mai multe sfaturi , incurajari .
Mi s-a spus sa nu mai pun atat suflet in serviciul asta si sa ma concentrez si asupra altor lucruri . Fair enough , dar e un pic prea tarziu ! Nu ma pot asemui cu majoritatea oamenilor care se duc la serviciu de mila- de sila ,pentru ca asa trebuie iar daca ceva nu merge nu le pasa prea mult. La mine e cu totul altceva .Mie imi place munca mea si chiar daca de multe ori se ivesc probleme, e un continuu challange...Dar ce s-a intamplat azi numai challange n-a fost !
Sau poate ca da, se numeste ,,verificarea rezistentei muncitorului in conditii de soc".

Unii au zis ca puteam sa-i vorbesc si eu urat .P-asta nu pot s-o fac pentru ca nu-mi sta in caracter .
Cineva mi-a spus ca sa nu ma pun la nivelul lui (nu e tocmai traducerea potrivita ) . Cum adica ?
Dl .Philip e mai in varsta decat mine, ar trebui sa fie mai inteligent decat mine, are mai multa experienta , cu siguranta e mai bogat decat mine (aici merge un icon cu ras amar dar n-avem) .....Deci pe toate le are cu ,,mai " .

Ce ii da insa dreptul sa jigneasca persoanele din jur ? Doar simplul fapt ca are bani ?
Bine spunea seful meu odata ca unor persoane D-zeu nu le da putere pentru ca n-ar sti cum s-o foloseasca intr-un mod bun, constructiv. Ar folosi-o numai in interes personal si ar calca totul in picioare,nepasandu-le de sentimentele celor din jur.

Iar dl .Philip nici macar nu este seful meu !Nici nu lucrez pentru el !
Nu am vrut sa-i stric vacanta sefului meu care este in Egipt cu familia .Dar sigur or sa aiba o discutie aprinsa cum numai ei stiu atunci cand va afla.

later edit : seful meu a aflat de la alte persoane toata tarasania. S-a enervat foarte rau .Mi-a spus sa nu mai vorbesc cu dl Philip daca suna si ca ,,he will pay for this !"
Uh,ce bine e cand cineva e de partea ta !

1 comentarii:

Adela spunea...

Am impresia ca banii indobitoceste,cel putin asa e in cazul Domnului Philip asta...sau mai bine zis lu' nea' Philip,ca un domn nu vorbese ca el,numai un taran urla la telefon asa in disperare.