joi, 25 octombrie 2007

later that day

Part 2 -coincidente


REFUZ sa ma inchid intre patru pereti . Am amintit intr-un alt post de terapia prin shopping . De data asta mi-am spus ca vreau sa fac ravagii .
E . a fost foarte prompta si am inceput sa batem magazinele .

Ironia sortii ( sau una dintre regulie nescrise ale lui Murfy ) e ca atunci cand ai bani nu gasesti nimic sa-ti placa .
Dupa ceva timp ne-a oprit la o pizza . Imi face bine sa ma intalnesc cu E. Un fapt ciudat si poate greu de explicat e ca in in astfel de momente n-as vrea si n-as putea sa ma intalnesc cu iubitul meu.


Stam la masa si cum imi place sa observ ce se petrece in jurul meu ,vad pe ferestra un domn care-si astepta iubita.
Cred ca era prima intalnire ca venise cu un trandafir rosu.
Ajuns in parc, aseaza trandafirul cu grija pe banca dupa care se aseaza si el . Dar nu are stare. Se ridica din nou, face cativa pasi , dupa care revine la loc. Ma transpun in locul lui si simt emotiile intalnirii ,ma intreb daca arat bine, ma intreb daca o sa vina la intalnire ,inima imi bate puternic in piept ...Iar secundele trec atat de greu...


Dispare apoi. Ne reluam discutia .Simt o stare de bine.In departare vad Catedrala si-mi amintesc ca acolo sus cineva ma iubeste ...Si acolo langa Catedrala e cineva care tine la mine...

Barbatul se intoarce si-si reia locul pe banca .Tresarim si -l urmarim in contiuare .E agitat si priveste in toate directiile . ,,Si George nu mai vine ...Sa-l vad venind as mai trai o viata ":D
Nu vom sti daca intalnirea a fost cu succes pentru ca a trebuit sa plecam .


A urmat runda a doua de shopping . ... si coincidentele .
Pentru ca in final cand ne hotaram sa mergem acasa si eram deja afara, lui E. i se nazare ca vrea o umbrela deci trebuia sa ne intoarcem in magazin .

Ei,cate sanse sunt sa visezi o persoana pe care n-ai mai vazut-o de cinci ani si s-o vezi a doua zi ? Stiu ca se spune ca nu e bine sa interpertezi visele dar astfel de situatii imi dau de gandit .

Apoi, coborand pe scarile rulante , cate sanse sunt sa vad persoana la care ma gandisem mai devreme cand tocmai era sa iasa pe usa ? Ce frumoase sunt intalnirile astea intamplatoare!
Iar la cum decurg lucrurile si la cat de agitati suntem , se pare ca va trebui sa ne multumim cu ele pentru moment.

Dupa ce ne-am despartit ,mi-am amintit brusc ca trebuie sa trec pe la chiriasii mei , vietnamezii . De cate ori merg la ei ma simt Alba ca zapada printre cei sapte pitici . N-au nimerit bine momentul prelungirii contractului pentru ca in seara asta Alba ca zapada nu era dispusa la negocieri .


M-am intors acasa obosita dupa atatea intamplari si intalniri . Cam multe pentru o neinsemnata zi de marti !!

1 comentarii:

elena spunea...

Vezi?! Daca nu era umbrela mea?! Si tot n-am cumparat una!
Aaa si mai sunt si pantalonii pe care am uitat sa-i iau de la retusat :))