luni, 1 octombrie 2007

Sinaia forever


De cativa ani , am obiceiul sa merg cu gasca vesela la Festivalul Toamnei de la Sinaia.


Parcurgem mereu acelasi traseu pana la Peles unde ne bem cafeaua, facem poze in imprejurimi , si in rest program de voie : adica baietii bere iar fetele shopping de la tarabe caci daca nu ma intorc cu o margea , un cercel , o piatra , nu ma simt bine.


Anul acesta insa a fost ceva aparte .Din doua motive :

-in primul rand am fost cu tatal meu pentru ca voia foarte mult sa iasa in decor si mi-am spus ca pot face efortul asta pentru el !Pentru ca merita ! Prietenii mei s-au risipit care pe unde a vrut sau putut insa nu-mi pare rau deoarece am petrecut o zi frumoasa in familie .

-in al doilea rand , pentru ca in viziunea mea festivalul de la Sinaia s-a schimbat ...in bine !!! Anul asta nu am auzit manele, nu am simtit prezenta tiganilor zgomotosi si nu a mai avut totul un iz de balci .

Suntem pe drumul cel bun!


Foarte dragalasi copiii care s-au zbenguit pe scena .

P.S.M-am intors cu buzunarele pline de castane.












0 comentarii: