luni, 15 octombrie 2007

o zi cu soare

Probabil m-am trezit bine dispusa ( chiar daca aseara n-am putut sa dorm de frig ) , sau m-am gandit ca viata e prea scurta si nu se merita sa risipim nici o clipa, ori mi-am adus aminte de rugaciunea noastra de capatai ,, precum si noi iertam gresitilor nostri "...sau am vrut sa-i rad in nas diavolului si sa-i arat ca nu mai tin la sanul meu la loc caldut ...orgoliul !

Si i-am sunat .Pe R. si pe E.

Cred ca din partea persoanelor apropiate vrei intotdeauna prea mult , nu te astepti sa te dezamageasca...iar atunci cand o fac , simti o durere atat de mare incat pici in extrema cealalta : nu-ti mai pasa .

Eu asa fac . Ma inchid in carapacea mea si nu mai vreau sa stiu de nimic.

Dar azi a fost o zi cu lumina si am scos timid capul afara ...Nu mai erau nori . Ramasesera in trecut .
De mult imi doream asta .Cred ca si ei.

0 comentarii: