miercuri, 17 octombrie 2007

azi

Nu imi place sa-mi alarmez parintii atunci cand sunt bolnava .La ce bun sa-i ingrijorez , ca oricum nu pot face nimic de la 15 km departare ?Nici pastile nu-mi place sa iau .
Si nu lipsesc nici de la servici .In 7 ani de cand lucrez la firma nu-mi amintesc sa fi chiulit o zi din cauza ca am fost bolnava. Moarta, coapta, ma duceam .Pentru ca nu aveam voie sa lipsesc .Nu ca mi-ar fi impus cineva asta . Imi impuneam singura.

Aseara insa n-am putut dormi toata noaptea . M-am chinuit ca un peste pe uscat . Si pentru ca nu m-am putut odihni , m-am trezit tarziu.

Am mai zabovit in pat . Simteam lumina puternica de-afara prin draperia improvizata .Si auzeam ciripitul pasarelelor .Parca venise primavara .

M-am gandit sa-mi fac un ceai dar tot la cafea am ramas. Si ,m-am apucat din nou de citit .
As putea sa ma obisnuiesc ...Dar ce sa fac pentru a avea parte de astfel de momente ? Sa-mi doresc sa ma imbolnavesc cel putin o data pe luna ?

Dar linistea mi-a fost tulburata de cantecul telefonului . O data .Si inca o data . Clar trebuie sa schimb melodia asta !A devenit agasanta .

Si las si carte si moment de tihna. Ma duc la servici !



0 comentarii: