marți, 16 octombrie 2007

dor de carte

Barbatii sunt familiarizati cu expresia ,,terapie prin shopping "' si isi inchipuie cum dragutele lor alearga bezmetice prin magazine dupa imbracaminte , parfumuri ,bijuterii ...ca sa uite de jocurile de-a soarecele cu pisica,de jocurile copilaresti care lasa un gust amar...


Exista insa si alt gen de shopping care te poate face sa te relaxezi : shopping de carte . Si asta au simtit fetele in seara asta .

Binenteles ca ne-ar fi placut sa avem un bookshop ca la N.Y. unde iti alegi un teanc de carti , stai linistit la o masuta in timp ce bei un ceai , le rasfoiesti dupa care alegi pe care o cumperi( daca nu -ti da mana sa le iei pe toate ) .

Noi ne-am multumit insa cu mica noastra librarie unde chiar gasisem doua carti , ambele la acelasi pret insa a trebuit sa renunt la una in favoarea celeilalte .
Si ,asa cum obisnuiam cand eram mica, am deschis cartea si am mirosit paginile proaspat tiparite ...
Am avut si alte ,,ispite " care ne faceau cu ochiul din vitrine dar ne-au lasat indiferente . Azi , am simtit nevoia de carte. Si abia am asteptat sa ajung acasa sa incep initierea in ,,jocul cu margele de sticla" .

2 comentarii:

Adela spunea...

Urasc ca sunt atat de scumpe cartile in ziua de azi si faptul ca nu am mostenit o biblioteca de la bunici sau parinti.Lor nu prea le-a placut sa citeasca...
Scriu postul asta tocmai dupa 3 ore de citit in care m-am relaxat enorm.Cateodata "sorb" cu atata pasiune cuvintele...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Da,Adela sunt foarte,,piperate" .
Eu am dat pe una 40 RON dar a doua zi m-am du la anticariat si mi-am luat 3 carti cu 30RON(total) .Economie :p.Nici eu n-am avut o biblioteca si asta pentru ca nu ne permitea situatia financiara .De-asta simt nevoia acum sa cumpar cat mai multe si sper sa le si citesc.Esti o fericita ca-ti faci timp pt citit .