vineri, 12 octombrie 2007

Azi m-am hotarat sa nu mai fiu ocupata

Drept urmare , n-am mai dat pe foc sa ajung la servici ,am stat si am strans cu calm de prin casa toate sticlutele cu parfum pe care le tineam in colectie dar nu le foloseam si voiam demult sa le dau fetelor ( mami o sa stie foarte bine cum sa le imparta ca sa nu se certe ) , am luat cu mine aparatul foto de unica folosinta in care am si acum poze dupa aproape doua luni de la intoarcerea din NY pentru ca n-am gasit timp sa le duc la developat , m-am oprit la chiosc si mi-am luat o revista de care auzisem la tv si abia astept s-o rasfoiesc .

Azi sunt selfish .Vreau sa fiu ocupata cu mine, pentru mine.

Si parca planul fusese bine gandit si pus la punct .Pentru ca am realizat cand am ajuns la servici ca mi-am uitat mobilul acasa. Great !
Iar diseara, intalnirea cu burlacii .Minunat inceput de weekend !

0 comentarii: