miercuri, 3 octombrie 2007

7 ani ...

Nu , nu in Tibet ci aici la Ploiesti !


2 octombrie .

Am scris data asta ieri de multe ori si nu imi puteam da seama ce-mi spune, de ce imi este atat de cunoscuta si importanta , cu ce m-a marcat .... Insa m-am luat cu treaba si am uitat sa ma mai gandesc .

Abia astazi am facut click : pe data de 2 octombrie 2000 mi s-a facut contract la firma .Asta inseamna ca am implinit 7 ani de cand lucrez aici !

2octombrie .
Ziua in care viata mea se schimba complet .

Privind in urma, nici nu realizez cand a trecut timpul si parca am si uitat :

-cum imi era teama sa raspund la telefon de parca ma musca receptorul
- cum eram in fabrica numai eu si masinile de cusut si tresaream cand le auzeam trosnind
-cum trageam cate o liniuta pe hartie cand sunau persoane pentru interviu pentru angajare (am renuntat la acest sport cand am numarat o suta de liniute ! )
-cum nu cunosteam nici un termen tehnic si ,,furam " de la altii traducerile .Nu invatasem in scoala cum se spune in engleza tiv, surjat, betelie, agatatori...
- cum ma trezeam la 5 dimineata ( fie iarna,fie vara ) si schimbam 2 masini ca sa ajung la servici
- cum stateam langa camion la descarcat si imi notam fiecare rola( cu metraj , design no. ) si apoi iar langa camion sa numar produsele finite.De multe ori aceasta operatiune dura pana la vreo 2 dimineata iar a doua zi ma prezentam fresh la program la 7.15 ca sa fac rapoarte
- cum altii faceau greseli dar eu trageam ponoasele .Dupa ce se tipa la mine , ma duceam la baie , dadeam apa la soricei apoi ma intorceam si ma incapatanam sa rezist .
- cum explicam muncitorilor ce sa faca dar cand verificam descopeream ca fac tot ce vor ei .Si atunci ma inarmam cu rabdare si o luam iar de la capat ..
-cum intrebam si imi notam de fiecare data cand auzeam ceva nou care avea legatura cu munca pe care trebuia s-o fac
-cum ne-am mobilizat intr-o zi de sambata atunci cand am aflat ca furtuna ne-a desprins acoperisul si ne-am apucat de carat role si scos apa din fabrica si birouri
- cum ii ajutam pe cei de la ambalat cu toate ca nu eram obligata sa fac lucrul asta .Nu mi-a fost niciodata jena sa muncesc cot la cot cu ei.


Iar toate lucrurile astea m-au ajutat .
Si uite asa , zi dupa zi am devenit asa cum spune englezul ,,workoholic".

Mananc in maxim 5 minute chiar daca am pauza de o jumatate de ora si in timpul asta deja imi aranjez in minte planul cu ce trebuie sa fac cand ma intorc in birou.
Cand ma suna cineva din familie il expediez rapid pentru ca eu ,,am treaba " !Bine ca ei ma inteleg !!

Am avut si momente dificile cand mi se parea ca ma lupt cu morile de vant dar m-am ambitionat si nu am renuntat !Am prins totul din mers, am invatat din greseli si ...am reusit !

Nu m-a pus nimeni intr-un scaun directorial . Am luat totul de la zero .Si a fost bine pentru ca azi,cand dau instructiuni altora , stiu clar despre ce vorbesc.Been there , done that !



Motto-ul meu : munca facuta repede si bine ! Pentru ca asa am fost invatata si asa m-am obisnuit .Caci atunci cand seful meu imi cerea o situatie iar eu il intrebam cand are nevoie de ea , el imi raspundea :,,yesterday " !



Nu ar fi corect daca n-as mentiona faptul ca si firma a apreciat eforturile noastre : petreceri de Craciun ,vacante de neuitat .
Totusi propun ca pe viitor firma sa deconteze :
- vopseaua de par Loreal Casting( fara amoniac) care nu lasa vizibil nici un fir alb
- pastilele Calmogen
-eventualele vizite la psihiatru
-batoanele anti-cearcan



Acum ma opresc putin din vartejul problemelor, las deoparte telefone,faxuri ,mailuri ....
ma uit in urma si-mi spun : I DID WELL !


La multi ani imi doresc si nervi de otel !

P.S . Azi avem 2815 angajati

2 comentarii:

elena spunea...

La multi ani! iti spun si eu (cu doua zile intarziere ce-i drept), si fie ca in anii care vor urma sa ai tot mai multe satisfactii, si tot mai putine neplaceri.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc,E . Niciodata nu-i prea tarziu!