vineri, 12 octombrie 2007

daca e joi , e filarmonica !

Cum de s-a gandit dl Philip (pe care nu-l aud cu lunile ) sa sune la ora 6 ( cand eu la 6.30 trebuie sa fiu la filarmonica ) sa-mi ceara sa verific style no. 8867 si sa-l sun inapoi !!! ???


Apoi, de cand traficul asta infernal in orasul nostru ,ca doar nu suntem la Bucuresti ?

Hm, cred ca e o intreaga conspiratie ca sa nu ajung eu la timp !

Am reusit sa ajung pe ultima suta de metri iar E . ma astepta in strada .
Chiar trebuie sa ma chinui de fiecare data sa fac si eu ce-mi place ? Din cauza ca m-am agitat prea mult m-am intors cu o mare durere de cap , chiar daca programul mi-a placut :

- GLINKA- Uvertura la opera,,Ruslan si Ludmila"

-CEAIKOVSKI- Concert pt vioara si orchestra

Am urcat alene scarile iar la ultimul etaj am fost placut surprinsa: vecinii mei lipisera pe peretii proaspat zugraviti poze cu copii si flori ! Un gest mic dar atat de patrunzator .Poze menite sa ne binedispuna dimineata si sa ne faca sa adormim cu zambetul pe buze seara ,cand ne intoarcem acasa .

Langa usa mea au pus poza unui baietel . Si atunci mi-am amintit de baietelul pe care-l vazusem in sala care statea nemiscat cu ochii atititi catre orchestra. Ce mult mi-a placut ! Clar , copilul meu va canta la vioara !Insa ,mai e mult pana departe ...

0 comentarii: