miercuri, 10 octombrie 2007

ce ne place?


Cate fete impatimite de motociclete cunoasteti ?
Eu stiu una .

Soneria de la telefonul ei e un zgomot facut de motor de motocicleta ambalat , tresare ori de cate ori aude una pe strada ,stie ce capacitate are de cum se uita la ea , adora mirosul de la teava de esapament , povesteste cu frenezie cum e sa mergi cu 200 km/h ...


Anul asta la mare o pierdusem in multime pentru ca se dusese sa vada parada motocicletelor si statea acolo in fata , sa le vada mai bine si sa faca poze , bucurandu-se ca un copil la Disneyland.

Incerc s-o inteleg si sa nu-mi mai pierd cumpatul atunci cand ramane blocata langa un exemplar .

E ca si cum eu m-as bucura de .....de .... hm, ce m-ar bucura( sau m-a bucurat ) pe mine atat de tare ?

-Jose Carreras ( pe care n-am putut sa-l vad anul asta la Bucuresti ),

-Expozitia de pictura ,,Umbre si lumini " pentru care am asteptat 3 ore in fata Muzeului National de Arta al Romaniei,

-,,Tosca" de Puccini pe care am ,,sorbit-o'' la Viena din standing area 2 ore pe tocuri pentru ca nu mai gasisem bilet cu loc...


Cu totii avem micile nostre pasiuni care ne indulcesc viata.
Si nu ne da nimeni dreptul sa-i judecam pe altii doar pentru ca nu-i pe gustul nostru ceea ce le place lor.

0 comentarii: