vineri, 12 octombrie 2007

predarea stafetei

Cred ca aveam 12 ani cand bunul meu tatic m-a luat cu el la un concert IRIS.

Era foarte entuziasmat , si ma tot intreba:,,iti place, iti place?Era ceva nou pentru mine , nu-mi dadeam seama exact .Imi amintesc foarte bine ,,Floarea de Iris “.

Cu timpul insa am inceput sa ascult si chiar mi-a placut .Iar anul trecut s-a ivit prilejul sa-l duc eu la concert .

Discutia la telefon a fost scurta: ,,vii la Iris diseara la 7 ? “

,,Unde? “

,,La Casa Sindicatelor “

,,Ok “


Am fugit mai devreme de la servici,m-am dat peste cap , am luat ultimele bilete ...
Probabil ca nici nu trebuiau scaune in sala pentru ca am stat cu totii in picioare , am cantat , am aplaudat , ne-am leganat pe cantecele atat de cunoscute ,cine a avut a aprins brichete ..

A fost randul meu sa-l intreb daca ii place .Normal ca-i placea dar vine o vreme cand nu mai suporti sunetul atat de tare si nu mai ai rabdare sa stai prea mult intr-un loc .


Nu-i nimic, tati , am preluat eu stafeta si o sa incerc sa o dau mai departe . Promit.

0 comentarii: