joi, 28 februarie 2008

Fixuri

Imi place sa merg la shopping cu amicul meu cel mai bun E .
Spre deosebire de alti barbati , el nu ma grabeste niciodata.Stam si rasfoim in tihna cartile apoi trecem la standurile de cd-uri : eu la muzica clasica si el la jazz.
Imi pun castile si ascult noutatile muzicale.
In ziua aceea am ramas nemiscata ascultand prima melodie.Si mi-am spus ca trebuie sa am acel cd!
Dar nu era de gasit . Am rascolit toate rafturile in cautarea lui fara succes .Am chemat un lucrator de la acel raion care mi-a raspuns ca nu-l mai are in stoc.

In astfel de momente ma comport ca un copil care nu vrea sa plece din magazin pana nu-i cumperi jucaria preferata.
Mami mi-a povestit ca eram tare intelegatoare cand eram micuta si nu ceream nimic atunci cand imi spunea ca nu are bani sa-mi ia ce-mi doream.
Acum insa am posibilitatea sa-mi cumpar singura.
L-am cautat si in alte magazine iar aproape in fiecare zi imi intrebam amicul daca nu l-a vazut pe undeva .Nici macar nu stiam cum se numeste melodia .

Timpul a trecut.A venit Craciunul si el mi-a luat cadou dar pentru ca am fost foarte ocupati amandoi ,nu am reusit sa ne intalnim.
Ne-am vazut in noaptea de revelion sa ne uram toate cele bune pentru noul an. Mi-a adus si cadoul si m-a sfatuit sa-l deschid. Cam asa ar fi fost normal dar eu n-am facut-o . Lasasem masina pe avarii si incurca circulatia asa ca am plecat repede.

Ajunsa acasa l-am deschis .Si un zambet mi-a inseninat fata : primisem cd-ul pe care il cautasem atat de mult !
Prietenii adevarati nu uita iar ceea ce are insemnatate pentru tine, are si pentru ei.



Jose Carreras -Na Serae Maggio


4 comentarii:

George Colang spunea...

fixuri? mai bn zis pasiuni!

Oana Anca spunea...

Zilnic te "calc" sa citesc noutati si tu...iti schimbi look-ul doar. Pai treaba-i asta?:)
Tara te vrea activa pe blog! (look who's talking ;)))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Oh, Oana, cat mi-as fi dorit sa revin cu lucruri frumoase!
Incerc dar sa nu ma inchid in carapace .

Paul spunea...

Aici intampin greutati,nu-l gasesc pe You Tube pe Carreras,iar pe trillu nu am cont,de fapt nici nu stiu ce trebuie sa fac.Sper sa ies din ceata:)