luni, 4 februarie 2008

Back home

Da, am spus mini -vacanta pentru ca nu am lipsit decat de vineri seara pana duminica seara.

Mi-a luat insa mai mult sa scriu ceva pe blog pentru ca trebuie sa-mi revin.
Nu din oboseala pe care am acumulat-o in aceste zile ci din visare.
Sa realizez ca m-am intors acasa .
Sa las totul sa se astearna.
Sa ma rup de amintiri si sa incerc sa redau scurta mea calatorie asa cum a fost ea , cu peripetii dar si multe clipe frumoase iar peste ani, cand o sa citesc aceste randuri sa pot retrai acele momente .

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vrem pozeeeeeeeee! :D

Sagy, spunea...

Subscriu cu pozele... si ca sa -ti fac o primire calduroasa: ai o leapsa de la mine;).. stii u, cu dragoste:D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Aveti putintica rabdare !:P:D

Sagy, spunea...

Aaaaa... incearac sa postezi o poza in care apari si tu :P