luni, 4 februarie 2008

Plecarea

Totul s-a petrecut in cateva ore.
Hotarasem cu o saptamana inainte cu amicii mei sa mergem la Carnavalul de la Venetia.Insa planul ne-a fost dat peste cap -nu am mai gasit bilete iar cazarea era departe de oras.

Vineri insa, pe la orele 16 i-am surprins cu un telefon :
,,V-ati facut bagajele " ?
Au crezut ca fac haz de necaz dar eu nu glumeam .Chiar gasisem bilete si cazare la 10 min de mers cu autobuzul .Avionul era la 19.45 .

Pe moment cred ca au fost bulversati de veste .
F.si-a sunat ,,obligatia sentimentala " (ca sa-l citez pe Sagy ) si i-a spus :
-Dana a gasit bilete pentru Venetia si voiam sa stii si tu ca plec.
-Cum vrei tu ! Cand ?

-Acum!!


Da, asa se intampla la mine : nu saptamana viitoare , nu luna viitoare ! ACUM!
Ma bucur ca si prietenii mei au prins ideea din mers si mi s-au alaturat . Oameni de actiune, ce sa mai !

Am plecat de la servici la 17 si am reusit sa fac dus, bagaj ,colectat F, si E . de pe traseu .
Inca nu le venea sa creada ca plecam . Nu erau obinsuiti cu astfel de aranjamente de ultim moment si imi tot spuneau ca sunt capul rautatilor.
Pe langa Baneasa am dat peste o mare de masini asa ca Marius s-a riscat si a taiat linia continua pentru a ne lasa in fata aeroportului.
Toate bune si frumoase pana cand ne-am lovit de impasibilitatea lucratorilor de la aeroport.Toti se miscau in dorul lenii , chiar daca mai erau 5 minute pana la decolarea avionului.De fapt, cred ca stiau ei ceva pentru am auzit apoi cum se anunta ca din cauza cetei anumite curse nu mai puteau ateriza la Baneasa ci la Constanta sau Otopeni.
Dupa o ora jumate de stat in aeroport, ne-au urcat intr-un autobuz si ne-au dus la Otopeni.
Noi tot ne tineam de glume: ,,Sigur autobuzul asta duce la Venetia" ?

Am reusit sa ne urcam in avion . E nu mai zburase niciodata iar F. doar o data acum vreo 5 ani .
Asa ca eu ca veterana in ale zborurilor am stat intre ei si i-am tinut de mana .
Am ajuns cu bine la 1.30 dimineata .Ne hilizeam si ne simteam bine.
Am luat un taxi in care am auzit o melodie frumoasa care a contribuit la starea mea de beatitudine.

Am stat intr-un apartament intr-o vila superba.Radeam de E .ca trebuie sa doarma pe canapea dar era extensibila.
A urmat apoi cugetarea lui de la ora 3 dimineata cand si-a dat seama ca aveam bani la noi dar nu aveam de unde sa cumparam de mancare pentru ca peste tot era inchis.Asa ca uite, banii nu pot ajuta mereu !
Ne-am hranit cu bomboane si portocale.

Am adormit consolati de gandul ca a doua zi urma sa vedem...Venetia !!

2 comentarii:

Dianora Ungureanu-Maier spunea...

fain asa! Imi place sa vad oameni spontati.. uneori planificarea asta distruge din farmec.. dar asa parca ai fi intr-o mica aventura.. :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

ura! uite ca mai e cineva de acord cu mine !:)