luni, 11 februarie 2008

Luni

A inceput de azi turnarea unui film la mine la servici . Se numeste ,,Doua saptamani de cosmar " iar mie mi s-a atribuit rolul principal fara sa fi facut nici un efort .

Actiunea incepe cu o colega de-a mea care isi ia liber pentru ca urmeaza sa faca nunta . Si cum numai in filme se poate intampla, sotul ei este tot un coleg de-al meu .
Doi dintr-o lovitura ! Iar eu si singura colega care mi-a mai ramas avem sarcina de a acoperi si partea lor timp de doua saptamani .Cine oare a scris scenariul asta?

Filmul e plin de actiune , ne mobilizam ca in ,,Spitalul de urgenta ", si ne straduim sa ne iasa scena din prima pentru ca nu e timp de duble.

Ca personaj secundar a fost implicat si Marius care a trebuit sa invete foarte repede rolul . Stiu ca nu prea ii convine sa joace alaturi de mine dar nu poti tagadui decizia regizorului .

Pentru a da un pic de culoare filmului am propus ca si bucatareasa sa aiba un rolisor asa ca am pus-o sa trimita faxuri clientului. Ii prevad o cariera stralucita .

Actorii nu au timp de pauze . Iar scenariul nu e batut in cuie, se poate improviza si este foarte importanta reactia actorului in conditii de stres.

Din distributie mai fac parte : un sef de sectie agitat, doi colegi de la vama care se amuza de starea de agitatie in care suntem noi , o centralista care face legaturi anapoda.

Aparitii episodice: un sofer de camion care nu stie unde si-a pus documentele , un portar care uita sa anunte persoanele care intra , un gestionar incurca-lume si multi figuranti care distrag atentia cu fel de fel de maruntisuri .

Sper sa reusim si sa nu clacam pe parcurs .

Va invit la o sampanie la premiera .Peste doua saptamani :(.

2 comentarii:

Corina Rediş spunea...

:) excelent! Poate primiti si o nominalizare-doua; ma intreb oare cum s-ar numi premiile?

Sagy, spunea...

Sunt alaturi de tine... astea sunt cele mai grele si dificile roluri :))=))
DA sa vezi ce sadisfactie o sa ia cand o sa primesti premiul "Da cine te-a pus:-\", sau, preferatul meu: "Da ce ai facut x saptamani:O???"
Deabea astept.. pai sampania:))