vineri, 1 februarie 2008

1 februarie

El se trezeste de dimineata si canta prin casa.
El are intotdeauna idei nastrusnice .
El e mereu cu zambetul pe buze si plin de optimism.
El m-a sfatuit sa ascult Iris, Led Zeppelin, Deep Purple.
El este la curent cu noutatile din mai toate domeniile si ma informeaza si pe mine .
El e adversarul meu de temut la table. El ma intreaba asa din senin capitala unei tari.
El a tinut in spate o familie cu trei copii si a avut intotdeauna grija sa nu ne lipseasca nimic.

L-am sunat de dimineata si i-am cantat in telefon ,,Multi ani traiasca !" .
Nicu Cel Mare ( cum ii place sa se autointituleze) implineste azi 56 ani .
L-am intrebat ce si-ar dori si mi-a spus ca sanatate.Doar daca as putea s-o cumpar !!
Incerc sa nu-l manii pe Dumnezeu intrebandu-L de ce l-a pedepsit cu boala. Incerc sa fiu si eu vesela ca el ,sa imi inchipui ca ea nu exista ,s-o ignor ,sperand in minuni.

Ce bucurie as putea sa-i fac eu lui azi ?El care de-a lungul anilor ne-a facut noua atatea ?
La multi si buni ani, tati !

5 comentarii:

Sagy, spunea...

La multi ani din partea mea... o sa beau si pentru el (e ziua unui prieten de'al meau)

elena spunea...

La multi ani ii spun si eu, multa liniste si zile blande :)

Oana Anca spunea...

La multi ani si sanatate!

Anonim spunea...

La multi ani!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Va multumesc mult!Sa dea Dumnezeu!

@ Sagy,pai eu ar fi trebuit sa fac cinste ;)La multi ani si prietenlui tau !(asa ,cu intarziere,dar tu te-ai obisnuit cu stilul meu .Si tie tot asa ti-am urat :P:d).