vineri, 15 februarie 2008

Daca e joi, e filarmonica




Beethoven-Simfonia a VI-a

Am fost anuntata in ultimul moment de un coleg amabil ca examenul s-a reprogramat asa ca am putut sa ajung la concert.
Inainte de a intra :

  • am primit bomboane(nu spun de la cine -persoana importanta - si cat incercasem eu sa evit mai noua semnificatie a zilei de 14 februarie,nu am reusit !) ,
  • am zgariat masina ( de unde mai rasarise si stalpul ala ?) ,
  • m-am imprietenit cu doua fete pe hol( devine ciudat cum atrag numai fete ) si aveam o durere ingrozitoare de cap ( nu de la incident- tabla se indreapta , ci din cauza gripei care m-a urmarit de la Venetia) .
Despre prima parte pot spune ca nu mi-a placut . Cred ca o mica parte din vina a avut-o si pianista .
In partea a doua insa, am stat mult mai linistita deoarece stiam ce urmeaza sa ascult.Si nu am fost dezamagita : o compozitie bine inchegata si melodioasa .Ca un calmant .Am uitat de durerea de cap .
Beethoven e taticul lor!Nu degeaba e preferatul meu .

5 comentarii:

Anonim spunea...

beautiful woman!

Corina Rediş spunea...

Micile bucurii precum bomboanele, a-ti face noi prieteni, o joi la filarmonica fac viata atat de frumoasa!

Intr-adevar, Anielle, Beethoven e fantastic! Te invit sa urmaresti filmul "Copying Beethoven" (daca nu l-ai vazut deja)- e simpatic, emotionant si concentrat pe fata umana a gigantului.

Oana Anca spunea...

Ploiesti sau dai o fuga pana-n Bucuresti?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

La Ploiesti,Oana.La Bucuresti ma duc doar la opera dar nu mai pot spune ca intr-o fuga.In ultima vreme am facut 2 ore jumate :(.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Corinne,nu am vazut filmul.O sa-l caut .Merci :).