joi, 7 februarie 2008

Cose della vita

Ca in fiecare calatorie , au existat multe momente frumoase dar si peripetii .
Acum, ca au trecut ,pe cele mai putin placute le comentam cu haz.
O sa-mi amintesc cu drag din aceasta aventura a noastra :

  • ca am cumparat din port un cocktail venetian care ne-a ,,magnetizat " si incepusem sa dansez prin ploaie in piateta , cu umbrela intr-o mana(era si muzica !).
  • ca am ales sa mergem pe

care se termina brusc ,fara nici un podet iar daca nu erai atent te duceai direct in apa.
Si pentru ca eram tare vesela ii sfatuiam in romaneste pe toti cei care veneau sa fie atenti.
Acolo am facut aceasta poza.La ce ma gandeam oare ?



  • cum F . ii reprosa lui E. ca daca nu era el cu noi am fi putut sa agatam multi tipi ( nu e adevarat dar ne-a placut sa-l tachinam)
  • ca F. a dat 1 milion pe fasole (e exagerat spus dar suna haios. Gasisem la un restaurant un meniu de carnaval la numai 20 E ! Acesta a continut : ciorba de fasole , felul doi -cateva bucatele de peste taiat mic-habar n-am ce peste a fost ! si mamaliguta si ca desert o gogoasa uleioasa cu stafide;)
  • cum eu mi-am cumparat printre alte suveniruri si o cutie goala de cadouri (asta pentru ca vanzatorul n-a binevoit sa-mi puna in ea si barcuta de sticla care urma sa fie data cuiva in dar ) .
  • cum E. se comporta de parca se nascuse in Italia . Peste tot raspundea cu ,,Prego " !, ,,Grazie !" .
  • cum isi dorise atat de mult sa-si cumpere de pe internet faimoasa bautura APSINT, muza artistilor iar dupa ce a incercat-o a ajuns la concluzia ca nu are nici un efect ! Si noi care ne asteptam sa ne compuna poezii !
  • cum i se rupsese de la geanta toarta de umar si o ,,tortelina " asa ca nu era chip sa o care .A rezolvat pana la urma problema pentru ca e baiat descurcaret , improvizand un carlig din umbrela.
  • cum ne-am oprit sub un balcon si am ascultat ,,Belle" din ,, Notre Dame De Paris" - partea pe care a postat-o Spera anul trecut pe blogul ei .
  • cum m-am ridicat in autobuz sa-mi fac biletul iar cand m-am intors am gasit pe locul meu un dalmatian :


Asta-s eu si da , de data asta chiar voinica ! Cu doua pulovere pe dedesubt pentru ca sunt cam friguroasa de fel

3 comentarii:

Sagy, spunea...

Frumos fu.. si eu spuneam ca serviciul meu e misto:))

Anonim spunea...

nice..bv ca te-ai distrat....

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@sagy, fuse si se duse .

@dragos-da,nice dar de melodia lui Buble ce zici?:)