vineri, 22 februarie 2008

Gershwin

Rhapsody in Blue



In programul de aseara : GEORGE GERSHWIN
Dirijor : Ovidiu Balan


Recunosc ca nu voiam sa merg la acest concert pentru ca ma gandeam ca nu o sa ma incante un compozitor american.Dar americanul are o vorba:,,never say never"!
Asa ca mi-am invins prejudecatile si m-am dus .Si bine am facut pentru ca am avut surpriza ascultarii unei muzici de jazz pe instrumente simfonice. Si nu o data m-au trecut fiori.

Asta e unitatea mea de masura pentru a-mi da seama cat de mult m-a impresionat ceva : fiorul .Fiorul de placere.O senzatie care imi cuprinde tot corpul,din cap pana in picioare .
Am fost ca in transa pe toata durata concertului.
Cineva imi spusese ca poate mi-as dori sa mearga si prietenul meu cu mine.
Nu neg faptul ca mi-ar placea sa avem pasiuni comune dar pentru cei care nu stiu , trebuie sa spun ca la filarmonica nu te duci sa iti tii prietenul de mana sau iti pui capul pe umarul lui .
Pe mine ma absoarbe muzica ,uit de tot ce se afla in jurul meu si de tot ce se intampla in afara celor patru pereti.
Abia la pauza mi-am amintit aseara ca aveam in dreapta un tip dragut si in stanga un domn mai in varsta.
Si pentru ca a fost un concert reusit ,ne-am continuat seara vis-a-vis (prietenii stiu unde ).


2 comentarii:

Corina Rediş spunea...

Minunat! Sper sa fi fost pianistul macar pe jumatate la fel de bun ca Leonard Bernstein (din clipul de pe youtube). Eu am ratat un concert al Danei Borsan ieri, si imi pare tare rau!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.