duminică, 17 februarie 2008

Weekend agitat

Dupa o saptamana plina de probleme si stres ,ziua de sambata se voia una de odihna si relaxare dar n-am avut parte de asa ceva pentru ca examenul de joi fusese programat taman pentru weekend.

Imi era o mare lehamite sa merg la scoala dar odata ajunsa in clasa m-am simtit bine in mijlocul colegilor si dupa ce profesorul a discutat inaintea examenului cu noi despre diverse subiecte , mi s-a facut dintr-o data dor de anii cand eram scolarita, mi-am dat seama ca mi-e dor de studiu.

Imi propusesem sa scriu azi despre scoala,ce a insemnat ea pentru mine dar o sa las postul asta pentru alta data, cand o sa fiu intr-o dispozitie mai buna.

Dupa examen am reusit sa ma odihnesc putin urmand ca la trezire sa iau o hotarare : raman acasa pentru ca a doua zi la 8 aveam alt examen sau ma duc la nunta celor doi colegi care au lipsit toata saptamana ?
Nu aveam nici un chef de distractie dar imi aminteam cum fusese la nunta lui Marius cand stateam cu ochii pe usa , sperand sa vina cat mai multi din cei invitati.

Si am ales nunta gandindu-ma ca restante se mai pot da .

A fost dragut , putin surprinsa de aparitia unui invitat care nu ma asteptam sa vina, iar partea amuzanta a fost cand ginerica a fost supus unei ,,pedepse "pentru a-si recapata mireasa furata si anume aceea de a fredona cantecelul din reclama de la Sprite (ca tot o ascultasem eu in timpul zilei pe blogului lui Traian in varianta lautareasca si reggae).

Apoi dupa o portie de somn de numai 3 ore am mers la al doilea examen . Colegii au inceput sa se certe pe locurile din spate .Si mi-a displacut rautatea unora. Eu si buna mea colega (care are numai 22 ani dar ne intelegem de minune) nimerim mereu in prima banca pentru ca oricat de devreme venim, sunt altii care deja au ocupat toate locurile ,,bune".
Probabil ar fi trebuit sa ma duc direct de la nunta !!

N-am avut apoi timp de nimeni si nimic. Am mai luat o portie de somn iar cand m-am trezit ,am aflat ca ai mei plecasera la Simo la tara pentru ca murise bunicul ei .
Apoi dupa ce am vorbit cu tatal meu si mi-a spus ca ii este rau , am dat o fuga la tara la el .

Iar zana cea buna e plecata doar de o saptamana!!Singurul lucru bun care mi s-a intamplat de cand ea a plecat este ca ma inteleg mai bine cu fratii mei , suntem mai apropiati si ii vad mai saritori .Sa le tina Dumnezeu noile ,,apucaturi"!

Azi sunt obosita !!! Si as vrea sa pot spune :STOP JOC !!

2 comentarii:

Sagy, spunea...

Am citit postul si m-a luat somnul. Ai bagat mesaje subliminale in el :))
Mai pateam chestii de astea in momentele cand citeam Dune si bagam apa in mine ca intr-o galeata sparta sau daca citeam Sven Hassel fumam ca un turc... si asa mai cunostinte pe acolo:))
Apropo... ce ai facut la examen(e)?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sagy , te ia somnul pentru ca e plictisitor:d.
La examene n-am facut cine stie pentru ca nu am avut timp sa invat iar la Universitatea George Baritiu nu se poate copia !!:(.
Am avut noroc ca unele subiecte semanau tare mult cu ce intalnesc eu zi de zi pe la servici:d. O sa te tin la curent:p:d.