joi, 7 februarie 2008

Trei Doamne,si toti trei

De cum am pus piciorul in Venetia , ne-am ratacit de E.Sau el de noi, avand in vedere ca noi eram doua si prin urmare trebuia sa urmeze grupul.

Partea rea e ca nu avea mobilul cu el si ma gandeam ca nici numarul meu de telefon nu-l stie (cum de altfel nici eu nu-l stiu pe al lui de-asta am agenda in telefon, nu ?) .Eram dezamagita de incident si ma gandeam ca nu o sa mai fie asa frumos .Plecasem toti , voiam sa petrecem cu totii.
L-am asteptat langa podul de langa care disparuse dar n-a aparut .Ne-am uitat si in apa dar nu l-am vazut :p .
Partea buna era ca pastrasem cheia apartamentului la mine .

Am luat-o pana la urma din loc. F era incantata . Nu ma asteptam sa-i placa atat de mult !
Si a fost ca hipnotizata cand a vazut atatea ,,bijuterii"! Voia sa cumpere toata piatra de Murano din Venetia ! Voia sa intram in toate magazinele!.
Ideea mea era insa sa mergem in Piata San Marco , doar doar o sa-l gasim pe E.

Ne-am cumparat masti ca sa intram in atmosfera de carnaval .















Am mers pe jos pe stradutele inguste , pe podeturile care imi aminteau calatoria mea de acum doi ani .Urmam insemnele de pe ziduri si mi s-a parut chiar usor sa gasesc piata.Insa era aproape imposibil de reperat amicul nostru in puhoiul de lume.

Pana cand primesc un telefon :
-,,Ciao! Che fai " ?
Hm , deja vorbea italiana. Si era foarte calm . Avusese norocul sa gaseasca in portofel cartea mea de vizita (ce bine ca am dat-o si prietenilor mei ) si isi cumparase o cartela telefonica.
Nu-l auzeam bine asa ca i-am spus ca o sa-l asteptam in fata bisericii . A spus ca vine in 5 minute.Au trecut 30 dupa ceas !! .F. se enervase.O dureau picioarele si nu mai voia sa stam.
Cand, prin multime il vad facand poze . Fara nici o grija.De parca nu trebuia sa ne gaseasca.Ca si cum nu-l astepta nimeni !

Trece de biserica si o ia catre Palatul Dogilor. Il urmarim indeaproape .
Se gandeste apoi sa ne caute din priviri prin multime. Eram in fata lui cu mastile puse si nu ne vedea. Stateam la 2 metri de el , fara sa facem un gest sau sa zicem ceva si il priveam de sub masti.
Nu o sa-i uit niciodata reactia cand si-a dat seama ca de fapt suntem noi !

Eram din nou impreuna.




2 comentarii:

Sagy, spunea...

Pacat ca nu se vad ultimile 5 poze... Poate erai intr-una din ele =)) :D

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sagy, eu sunt in poze dar n-ai precizat ca vrei fara masca:p :d.
Iar semnele astea nu stiu de unde au aparut .Dar chiar imi convine asa ,ca sa fac o delimitare intre sticle si ingerasi :d.