vineri, 8 februarie 2008

La pas

Ce se poate vedea prin Venetia:

Piata San Marco ,amenajată în câteva sute de ani, poate fi considerata ,,centrul orasului " si se spune ca e una dintre cele mai frumoase din lume.



La Muzeul Marciano se pot admira splendide tapiserii flamande din secolele XIIIXVI sau sculpturi bizantine din secolulXII.

Bazilica San Marco,construită în secoleleIX-XI.




Palatul Dogilor,în sălile căruia se află foarte multe tablouri, fresce sau picturi murale ale unor nume celebre, precumTizian, Tintoretto,Veronese, Tiepolosi ai ale altor altor mari pictori veneţieni sau veniţi de pe alte meleaguri.




Am trecut si pe langa casa lui Casanova :


Nu am reusit sa vedem reprezentatia lui Dan Puric la Venetia cu toate ca ne-am fi dorit foarte mult.




In aceasta cladire am fost atrasi de ,,Anotimpurile "lui Vivaldi . In interior erau prezentate costume si se vindeau cd-uri cu muzica clasica.Nu am putut insa merge la un concert din lipsa de timp.




Noi nu am vizitat muzeele.Ne-am perindat pe stradutele inguste si intortocheate care seara capata un aer misterios .



0 comentarii: