vineri, 22 februarie 2008

RoBlogFest 2008

Ieri dimineata , inainte de a ma apuca de maldarul de hartii de pe birou, mi-am facut timp sa-mi votez preferatii la
As fi vrut sa existe si alte categorii pentru ca nu sunt foarte multumita cum i-am incadrat .
Dar iata pe cine am sustinut :

Cel mai bine scris blog -Din invalmaseala gandurilor mele
Am descoperit acest blog anul trecut prin februarie, intr-un moment cand toate ideile mele o luasera razna, se amestecau si atunci am tastat din curiozitate pe google ,,invalmaseala ".Am gasit blogul Oanei cu posturile Alb si negru , Cozy si multe altele care parca semanau atat de bine cu ce simteam eu dar erau exprimate mult mai frumos . De atunci nu l-am mai parasit . Devenise ca un magnet si m-am bucurat cand , dupa ce mi-am facut blog, am comentat la un post iar ea a considerat ca sunt o persoana pe care vrea s-o pastreze aproape ,in ,,gradina " ei , adaugandu-ma la blogroll.

Cel mai bun blog - Din invalmaseala gandurilor mele

Cel mai bun blog personal -Mutuo Fulcimur
Avand in vedere multitudinea si diversitatea informatiilor pe care le gasesc pe blogul lui - muzica , filme, politica , arta ,religie - mi-ar fi placut sa existe si alte categorii la care sa poata fi nominalizat

Cel mai bun blog nou -Faze de mai
Blogul Sperantei imi da senzatia ca patrund in alta lume, un taram al miraculosului , al frumosului , o intalnire cu o muzica aparte si idei ferite de banal.

Cel mai bun blog de divertisment -Ultimele filme vazute de Danezia
L-am gasit pe cand cautam nu stiu ce film. Mi-a placut cronica lui si l-am urmarit in continuare .Am incredere in justetea aprecierilor lui ,si mi-e de folos mai ales in momentul asta cand duc mare lipsa de timp si nu mi-as permite sa stau sa vad un film prost:d.

Cel mai bun blog de muzica -Despre muzica si muzicieni
Era de asteptat sa votez un blog care prezinta cu atata daruire muzica mea preferata.


Dragilor, va doresc mult succes !

7 comentarii:

Oana Anca spunea...

Multumesc frumos. Pentru vot, pentru aprecieri, pentru cuvintele frumoase, pentru ca investesti timp trecand prin gradina mea, pentru comentarii si pentru ceea ce imi dai si tu prin blogul tau. Tu emani multa energie si mult optimism si-am prins drag de tine si scrisu-ti atat eu, cat si Corina.
Da un semn pe adresa pe care o gasesti la contact pe blogul meu. Poate stam la o poveste. De mult ma tot gandeam sa-ti cer un id, o adresa de mail, ceva...
Multumesc inca o data, Anielle! :)

danezia spunea...

Buna, mersi de apreciere...
Sunt curios sa arunc privirea si prin celelalte bloguri ce ti-au placut in acest an.

Astept sa iti faci putin timp liber si sa imi mai scrii. In rest multa bafta... eu mai am putin de tras in pregatirea mea pentru Oscaruri. In seara asta cred ca o sa dau predictiile finale.

Din nefericire, mi-au placut prea multe filme anul asta... ca sa judec rece si calculat. Asa ca o sa le cantaresc cu inima ;)

Corina Rediş spunea...

Nici nu ai idee ce mult inseamna pentru mine faptul ca iubesti aceasta muzica si ca citesti cu placere ceea ce scriu! Incep sa prind curaj si sa cred ca mai exista iubire pentru arta.

Cat despre roblogfest... nu prea exista bloguri despre muzica clasica, doar hip-hop, house si alte minunatii. Si ele vor castiga. Oricum, sunt convinsa ca cei care au dat de blogul meu, chiar prin roblogfest, vor reveni.

Multumesc, Anielle, si ma bucur pentru prietenia noastra, fie ea chiar "virtuala".

spera spunea...

Multumesc şi eu pentru vot şi pentru cuvintele tale frumoase. Am vrut să votez şi eu blogul tău, dar nu l-am văzut. Am să mă uit mai bine. Trebuie să inventez eu o secţiune specială. Cel mai bun blog -muză. Am să te trec acolo pe tine şi... un muz.

radu spunea...

mulţumesc pentru vot. am vrut şi eu să te votez (mă gândeam la bloguri muzicale), dar păcat că nu te-a nominalizat nimeni. trebuia să te nominalizezi singură şi gata. eu unul m-am autopropus şi anul ăsta şi anul trecut.
pe Danezia am votat-o şi eu anul trecut, totuşi nu sunt prea de acord cu ea la notele de la anumite filme. iar blogul pe care l-ai votat la muzică e într-adevăr foarte mişto.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Dupa asemenea comentarii nu puteam decat sa las sa treaca ceva timp pentru ca nu-mi gaseam cuvintele.
Conteaza foarte mult cand afli ca esti apreciat, ca niste persoane care nu te-au vazut niciodata iti spun lucruri frumoase .

Voiam demult sa scriu urmatorul lucru dar acum s-a ivit cea mai buna ocazie : de cate ori intru pe blog si citesc si ce ati scris voi , imi inchipui ca suntem toti la o masa rotunda si stam la o poveste (cum ii place Oanei sa spuna).De ce rotunda? pentru ca din cate stiu eu mai toti suntem necasatoriti iar eu sunt superstitioasa :d.
Si vorbim ,cate-n luna si stele pana se face dimineata. Si fiecare are ceva aparte, are felul lui de a gandi iar mie imi plac oamenii cu spirit ascutit.
Si sa nu ma intrebati de ce stam pana dimineata si de ce nu ne mai odihnim .
Caci o sa va raspund cu un vers dintr-un cantec al lui Gica Petrescu : ,,ca tot om dormi cand n-om mai fi " .

Oana,timpul investit trecand prin gradina ta e cu folos pentru mine .

Danezia, nu mai promit ca o sa-ti scriu.Prefer sa te surprind. Mi-ar placea sa stau si eu sa vad Oscarurile in aceasta seara dar maine ma asteapta o zi grea asa ca o sa citesc tot pe blogul tau cine a castigat (ti-am citit si predictiile ).

Corrine,da mai exista iubitori de arta(saptamana aceasta sala a fost plina atat la opera cat si la filarmonica).Si eu ma bucur ca tu scrii.O sa vezi in timp cati cititori fideli o sa ai .

Spera, mi-a placut mult sectiunea inventata pentru mine:).

Radu, nu mai vreau concusuri dupa dezamagirea pe care am avut-o in urma ultimului:p:d. Glumesc .
Dar chiar nu ma deranjeaza ca n-am participat .Pentru mine e de ajuns simtind ca am voturile voastre din suflet si ma simt deja ca o castigatoare.

O saptamana buna va doresc si sa ne auzim(citim) cu bine.

P.S.Radu, Danezia e baiat :d.

Sagy, spunea...

=)) pe al meu pe unde il incadrezi:-? :P?... Nu cred ca exista "Zmeura de aur" la blogger:))