joi, 31 ianuarie 2008

My neighbours


Mi-a placut apartamentul din momentul in care l-am vazut. Soarele dadea navalnic pe ferestre iar de la balcon aveam ca priveliste copacii infloriti. Departe de zgomotul masinilor m-am simtit acasa si nici n-a mai contat ca era totusi etajul 4 din 4 !

Prima ploaie mi-a distrus zugraveala din tot apartamentul dar cu timpul vecinii mei au fost de acord sa facem plafonul asa ca nu mai am astfel de probleme acum.

Ce imi place mie in afara linistii de care am parte este ca am vecini buni .Cu exceptia a doua familii care au copii la scoala , ceilalti vecini sunt persoane in varsta , majoritatea doamne vaduve.

La nr 52 sta d-na Viorica -sefa de scara .La inceput nu ne-am prea inteles. Pana cand la o mica altercatie si-a spus oful : credea ca vreau sa-i iau functia dar i-am spus ca am si eu functie la servici si ca n-am nevoie de alta .
D-na Viorica se implica in munca ei . E mereu pe la usi colectand bani pentru diverse chiar daca unora nu le convine ( de curand ne-am pus interfon -uraa! ). Mai greu a fost la partea cu instructajul .Unele inca nu stiu cum sa foloseasca minunatia si dau drumu' tuturor celor care suna .
D-na Viorica a devenit prietena mea . Ii las cheia apartamentului cand vin oamenii sa citeasca repartitoare sau contoare sau ii duc banii pentru intretinere si se duce sa-mi plateasca la casier (care e la alta scara si al carui program nu coincide niciodata cu al meu ).

Am vrut sa ii fac o bucurie :i-am trimis de departe o vedere . Dar nu stiam pe-atunci nr apartamentului si nici numele de familie.Stiam ca e ceva cu ,,escu " ...Popescu ? Ionescu ?
Scriu in cele din urma Ionescu .
Ma intampina pe scara .Imi multumeste pentru vedere . A miscat-o faptul ca m-am gandit si la ea.Ii spun ca nu stiam numele de familie . Ea raspunde :
,,Pai da , nu stii ! Ma cheama Popescu ! Ionescu ma chema cand nu eram maritata !" :d
Bun si-asa .


La nr 58 sta d-na Cristea .
Imi strange facturile sau pliantele care mi se lasa la usa de teama si nu mi le ia cineva . Deschide usa ei cu retinere cand m-aude venind acasa si se scuza ca sa nu zic eu ca ma urmareste .Mi le da si eu ii multumesc .Nu ma tine de vorba, nu ma descoase .
Mai nou, imi da facturile si cand ma uit, sunt platite deja . Adica ma scuteste pe mine de drumuri si stat la cozi pe la Electrica, Distrigaz , UPC ...si mai si spune cand vreau sa-i returnez banii ,,lasa mama, imi dai cand ai "! . Si nu accepta in ruptul capului comision !

La etajul 1 sta o doamna care ma intampina de fiecare data zambind : ,,ptiu , ce frumoasa esti !" .Apoi , daca ma vede trecand cu un geamantan ,ma intreaba unde mai calatoresc de data asta si isi aminteste mereu de fata ei care e de varsta mea si locuieste in Franta cu sotul .Ii e dor de ea si cred ca ma asemuie odraslei ei .

Sub apartamentul meu locuieste o familie cu o fata de clasa a saptea ( care imi zice ,,saru'mana ) . Acum doi ani de ziua mea am omis sa-i anunt ca o sa dau un party .
Petrecerile mele sunt intotdeauna zgomotoase si se termina de dimineata .
Dupa ce am oprit muzica si toti au plecat pe la casele lor, .s-a prezentat la mine la usa vecina de dedesubt..Am deschis cu un gand de vinovatie.
- ,,Buna dimineata " zise ea .Am ascultat toata seara muzica de la dumneavoastra !
( oh , imi ziceam eu )
-,,Si chiar ii spuneam sotului meu : uite draga , ce muzica frumoasa , asa , din toate genurile !Puteti sa ne imprumutati si noua niste cd-uri ? "
Uh!Binenteles ca va imprumutam!Puteti chiar sa le pastrati !Intrati sa serviti si o prajiturica !

Anul trecut de ziua mea le-am anuntat .Erau mai multe la scara ( la o barfa nevinovata ) si mi-am cerut anticipat scuze pentru bubuiala care urma sa zguduie intreg blocul.
-,,Ei mama ,daca dai si tu un whisky se rezolva " replica una . Si funny pe deasupra vecinele mele !

Mai stiu cativa vecini din vedere . Pe ceilalti nu-i cunosc .
Ce bine ca am astfel de vecine si nu ca cei din videoclip :d.

A ,cu imaginatia mea sarita de pe fix le vad dansand pe scara pe melodia asta .
Come on girls, let's have fun !

4 comentarii:

Sagy, spunea...

misto vecini, nu am ce sa spun... dar una in capatana mea nu inteleg....
cand vii cu obligatia ta sentimentala (prieten, amant... sot:-\), cum se comporta... :-? :D?

spera spunea...

Şi melodia "Frumoasă-i vecina noastră..." nu-i în playlist-ul tău... Sau "frumos scrie vecina noastră despre noi"...Mi-a plăcut şi cum ai scris şi despre prietenii tăi mai demult.

lungulescul spunea...

nice post. mi-a placut imaginea idilica prezentata. frumusetea vietii sta in lucrurile mici, in oameni. buni sau rai, cum or fi.

ps: poate ma ajuti cu o explicatie la postul asta: http://pomoblogg.blogspot.com/2008/01/hmm.html

sa stii ca, prin postul tau si tu ai contribuit la saptamana mea obsedanta in care :tipa moare la sfarsit

Tzuca Bufnitzuca spunea...

:)) uite ce-l macina pe sagy ! :p

@ eddie, intotdeauna grabit ca fata mare la maritis!:p .Pai crezi ca stau toata ziua pe blog?
Da,mai toate singure.Dar de ce intrebi ??:p
Nu stiu daca o fi un semn...Te gandesti departe...Dar macar iti iei gandul de la a te casatori cu mine:p:d

@ spera,merci!Esti o draguta:)

@ lungulescul -multumesc si tie!:)
o sa te vizitez de indata ce gasesc un piculet de timp.