miercuri, 4 noiembrie 2009

Pentru ce il mai iubesc eu pe Beethoven

“De ce compun? Ceea ce sălăşluieşte în inima mea trebuie să iasă la lumină. De aceea compun .Nu există nimic mai frumos decît să te apropii de dumnezeire şi să răsfrîngi lumina ei asupra neamului omenesc.”

“Cine va pătrunde sensul muzicii mele va scăpa de ticăloşia în care se tîrăsc ceilalţi oameni.”

"Am răbddare şi mă gîndesc că orice rău aduce cu el şi un bine. Aş fi atît de fericit să vă pot fi cumva de folos , chiar dincolo de mormînt. Să ştiu că-i aşa aş zbura bucuros în întîmpinarea morţii".

"Vreau să dovedesc că oricine are o purtare vrednică şi plină de nobleţe e în stare, în virtutea acestui fapt, să înfrunte nenorocirea.”

” Nu recunosc alt semn al superioritatii decat bunatatea".

"Divinitate, tu care de acolo din înalt poţi citi adîncul sufletului meu şi-l cunoşti, ştii că-n el sălăşluieşte numai dragostea de oameni şi rîvna de a face bine.”

Ludwig van Beethoven

2 comentarii:

Fleur du May spunea...

Beethoven e unul din preferatii mei, cand totul pare pustiu il ascult si se face lumina.

Unknown spunea...

Am dat peste blogul tau din intamplare...am mai tras eu o ocheada pe aici pe acolo.Frumos!
Iar Beethoven de asemeni e preferatul meu.pentru mine...oricand e un moment perfect sa asculti muzica compusa de el cu atata stilXD
Sa ai o zi buna