duminică, 8 noiembrie 2009

2 în 1




O masa rotundă strangand laolaltă amici apropiaţi şi un prieten ce a numărat pană acum treizeci de anotimpuri tomnatice şi continuă optimist ; o atmosferă de(i)stinsă şi planuri mareţe pentru cealaltă pereche de care el, bărbatul nu avea ştiinţă cerand în ajutor (şi-n glumă) un pahar cu vin; o nouă prietenă cam necăjită, un pic de ,,adevăr sau provocare" şi o ,,capcană" pentru a fi convinşi să încercăm un club pe care nu-l vizitasem niciodată.
Trecand de 12 noaptea i-am urat amicului din nou ,,La mulţi ani "fiind şi Mihai pe deasupra.


4 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Bine te-am regasit, Anielle!
Dupa o asa noapte, chiar ca toate sunt mai frumoase!
Un singut printz si shase printzese? In basme sunt - o printesa si 7 zmei/piticuti/printzi..
Voi rasturnati miturile? De necrezut.. cred ca este sheful, da?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, bine ai venit!
Cel care a facut poza era baiat iar ceilalti 2 invitati ( baieti si ei )au avut alte obligatii( o nunta si nu mai stiu ce ). Bine ca prietena lui nu e geloasa si am petrecut o seara frumoasa. Si pentru ca a fost ziua lui dubla, l-am lasat sa se simta sef :D.

Lisandru Cristian spunea...

Faină întâlnire... Mulţumesc pentru invitaţia de a-ţi vizita blogul... Rămân un cititor fidel...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Cristian, bun venit. Am ales să îl fac un loc mai retras, ferit pentru o vreme de priviri curioase. O seară bună să ai!