vineri, 6 noiembrie 2009

Incă o săptămană

Am găsit pandantivul care se va potrivi la inelul de argint cu marcasite si onix. Şi nu l-am lăsat pe alte maini, sau ma rog, pentru alte gaturi ci l-am achiziţionat intr-o suflare.

Capitala are iz de altă ţară, simţi că totul e scump şi-mi pare mai evidenta lupta pentru a răzbate.

Flaviu mic nu mai baguie cuvinte, nu mai incropeşte propoziţii ci incheagă fraze in toată regula.

Îmi dă o senzaţie stranie faptul că numai eu şi Anette ştim drumul secret către "gradina". E ca şi cum ne-am intalni aici şi-am sta impreună in linişte ori ascultand ce ne place nouă...poate Concertul nr.2 pentru pian al lui Rachmaninov; şi ii povestesc doar ei, nu e nici un alt prieten prin preajmă, nu e nici o ureche curioasă sa-mi afle gandurile, sărate ca nişte lacrimi.

Mă pregătesc sufleteşte pentru "Călăuza " lui Tarkovsky.

Am descoperit un blog şi-un suflet frumos.

Mi s-au intors prietenii de pe alte meleaguri si deja plănuiesc mult placutele intalniri din trecut.

16 zile , insomnie, flori veştejite in glastră şi dorinţa tot mai aprigă sa mă descotorosesc de păr chiar dacă el sărmanul n-are nici o vină.

If I lay here

If I just lay here

Would you lie with me 
And just forget the world ...

2 comentarii:

anette spunea...

am pasit iar pe drumul secret si am ajuns din nou in gradina ta si de data asta pot sa-ti si vorbesc- nu stiu de ce dar pana acum nu am reusit desi mi-am creat si eu un cont google. imi place sa-ti "ascult" gandurile si ti-as dori sa nu mai fie sarate ca niste lacrimi.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Anette, acum suntem ceva mai mulţi dat fiind că am trimis catorva prieteni virtuali invitaţii . E bine că ai reuşit să poţi lăsa un comentariu. Poate şi scrii ceva pe blogul tău ;).