marți, 17 noiembrie 2009

In my sweet dreams

Mă consider o persoană puternică; nu-mi plang prea des de milă, suport durerea fară să mă vait ( o asistentă m-a laudat lu' mami cand aveam vreo 7 ani că nici n-am cracnit cand mi-a făcut o injectie la care multi adulţi se văicăreau); încerc să îmi rezolv singură problemele fără să depind de nimeni, să nu-mi uit de facturi, dări, citiri de repartitoare şi situaţii de apă; la servici sunt titirez , plina de energie; acasă mai schimb un bec, mai bat un cui sau dau un trafalet pe perete.
Sunt femeia barbat. Pană şi telefonul meu e in alertă sunand "ready for war".

Şi totuşi cand sunt răcită mi-ar plăcea să mă dădăceasca el. Să-mi aducă la marginea patului un ceai cu multa lămaie şi miere şi să păstrez cana in căuşul mainilor pană m-ar încălzi; să mă roage cu o pastilă chiar de-aş fi putut-o lua singură de pe noptieră; eu m-aş preface că n-o vreau că e amară şi el m-ar alinta, păcălindu-mă că e ultima: una şi gata iubita, să te faci bine! Apoi m-ar săruta pe frunte chiar de-aş mirosi toată a carmol şi m-ar ţine în braţe pană aş adormi.

Tocmai ce-am luat un Theraflu. N-am citit prospectul dar sper să dea stare de somnolenţă şi vise line.

18 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ce-mi place visul tau cu ochii deschisi..toti copiii vor sa fie alintati cand fac rosu-n gat. sau cand ii dore un dintisor.
Si cum in fiecare femeie se ascunde un copil, cel din preajma , El, ar trebui sa fie o mamica dragastoasa. Nici mustanta n-ar intepa, nici bratele n-ar parea prea puternice.
POate vine cu un vin fiert, Anielle!
Seara cu aroma de scortisoara!

Fleur du May spunea...

Sa te faci bine Anielle:))
Foarte dragut post.

Eu am imunitatea slaba si racesc mai tot tp..si asa ma enervez ca din cauza ei nu imi iese cate ceva la canto..uhhh:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

A venit, Gina dar prea tarziu. Prafurile isi facusera efectul !

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc, FlerduMay. Eu m-am dus ieri moarta-coapta la pian. A iesit anapoda rau .

delaskela spunea...

auzi la ea,ready for war, dar moale de gripa si tandreturi de ceai cu lamiie

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sorin, pana si Ahile avea un punct vulnerabil :p.

armamortala spunea...

Ca sa zambesti putin si sa mai uiti de raceala: http://www.youtube.com/watch?v=LsWuH0-Q8UU

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Armamortala,
Cat p-aici sa nu deschid mesajul de la tine de teama sa nu-mi fi trimis vreun virus,ceva:p.
Multumesc.

delaskela spunea...

o contesa racita, deci

Rodica Botan spunea...

Si eu am asteptat mult si bine dupa ceaiul cu lamiie si alte alea dulcegarii...Acuma ma uit urit si dau ordine...la cine se nimereste. De voie, de nevoie, ordinele se mai si executa...

Dorm fara vise, ca singurele vise care le-am avut aveau mesajele de cosmar...

...Sper sa te faci bine; cred ca esti tinara de aia visezi asa frumos...si esti binecuvintata sa mai ai sperante...Ce-am face fara speranta in viata? Ca nici ceaiul de musetel nu le poate inlocui?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

O nimica toata, Sorin. Vestile imprastiate printre curteni sunt de obicei "inflorite" si zvonurile umbla cu viteza vantului.Nu ma mira ca ai aflat tocmai pe mare. Azi planuiesc o plimbare la R. Imi face bine aerul de tara.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Doamna Rodica Botan,
Speranta moare ultima :).
Multumesc pentru vizita si va mai astept.

razvan spunea...

Hey, Anielle...:)

Inteleg ca nu ai avut parte de asa ceva, pentru ca altfel nu ai mai fi scris asta si e normal sa-ti doresti lucrul asta, care conteaza enorm.

Sunt si oameni din acestia, dar din pacate tot mai rari....

Cand un baiat va face asta pentru tine, ar fi bine sa incerci sa ramai cu el mult timp, poate chiar toata viata:)

P.S. Asta inseamna sa fie barbat:)
Sanatate!

Sa te faci bine cat mai repede!

aladin spunea...

Ca bine a zis acest razvan...Felicitarile mele.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Razvan, dupa ce acel barbat a facut asta cred ca o sa ma straduiesc sa uit altele care nu-l puneau intr-o lumina prea buna.

P.S. M-am facut bine :).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Si eu cum am zis , Aladin?

aladin spunea...

Paiii,ai zis ca te-ai facut bine...:))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Intrebarea era cum, nu ce , Aladin :p.