miercuri, 4 noiembrie 2009

Detalii

Fulguia ieri dimineaţă cand am coborat şi gandul că intru in iarna singură mă infrigură mai tare decat vremea; nu-mi mai merge litera “x” pe tastatura de acasă, fapt ce mă împiedică să imi exprim exasperarea; mi-a placut un episod din“Clara Sheller” , o filmare de dupa un umăr lăsand sa se intrezărească o privire, o sprănceană încruntată; un tort in formă de pom de Crăciun care apare fugitiv, (deşi urmand exemplul de mai jos putea sa zacă pe masă sub ochii noştri facăndu-ne să ne săturăm de dulce fără a-l fi gustat măcar.); n-am timp sa mă duc să mă tund, dar imi stă cuminte părul intr-o coadă de ponei; mă stresează eventuala întalnire cu d-na de la 2 care iar vrea să imi aducă ceva la cunoştinţa; Vreau un ceai de sunătoare sau orice altceva care linişteşte; Anette şi-a facut blog şi mi-am amintit de ziua in care am forţat-o pe verişoara mea să îşi facă şi ea iar după ce am completat in locul ei paşii necesari şi-a ales ca nume pentru blog, din milioanele de variante si combinaţii posibile- Ale mele.

0 comentarii: