joi, 12 noiembrie 2009

Declaraţie de avere

Am o baterie bandajata la chiuveta din bucătărie, un calorifer de schimbat în baie şi o teavă spartă care îmi tot inundă gresia. Cineva îmi spunea că îmi trebuie un bărbat în casă. Mai degrabă un instalator care să îşi facă meseria şi apoi să dispară.

Am planuri măreţe în legatură cu mami. Vreau să se facă bine şi să se ingrijească mai mult că prea s-a neglijat din cauza bolii şi a necazurilor. Vreau să se lase de fumat, să se coafeze, să îşi facă manichiura, să iasă mai mult în lume - nu numai la servici şi atunci de parcă ar alerga-o cineva. Mi-a zis razand că şi ei i-ar plăcea multe şi că o să imi facă o listă cu ce şi-ar dori. Abia aştept s-o citesc. Ador listele. Mai ales că va fi lista cu bucuriile mamei mele pe care o s-o ajut să şi le împlinească.

Am prieteni care ţin la mine, mă ascultă cand simt nevoia să vorbesc cu cineva şi avem N moduri de a ne petrece weekendurile .

Am chef de şotii cu doamna de la bucătarie care raspunde la telefon cu gura plină sau cu fraţii mei pe care îi sun imediat dupa ce se opreşte curentul şi îi intreb foarte serioasă ce au băgat in priză de a rămas toată fabrica fără electricitate.

Am un cer bleo cu faşii de roz şi bleumarin şi-l privesc ca printr-un hublou la servici cand soarele se piteşte şi o altă zi de lucru se încheie.

Am cate o glumă pentru colega mea din Franţa despre un material "leopard înfuriat" cand ştim că nu putem decat să radem după ce ne alegem cu mustrări. Şeful are întotdeauna dreptate.

Am o geantă nouă de o culoare nedefinită şi o pisicuţa Musette de pus la un fermoar primită in locul restului care lipsea vanzătoarei.

Am o comandă la Avon facută pe un post-it, unul dintre produse fiind bărbatul în costum de la pagina 23(parcă). Fata mi-a răspuns că nu l-a putut identifica pentru că n-are cod dar o să caute prin stoc; i-am atras atenţia că nu vreau unul prăfuit.

Că multe mai am .Că-s bune sau mai puţin bune, nu prea se bagă de seamă cand te exprimi ca şi cum ai fi stăpan de comori şi dai pe-afara de prosperitate .
Şi mai aveam un cantec : "Am nimic fără tine"...dar l-am cedat la partaj.

4 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Bogata si interesanta lista ai, anielle!
Sa fiu sincera, sincera? Iti doresc sa ti se indeplineasca toate punctuletele!
Imi place in mod special si mi-as dori sa se indeplineasca acela in care mama ta este protagonista. Stii cat conteaza sa o ajuti sa se tina de promosiune?
Mult, mult de tot!
O seara frumoasa!

delaskela spunea...

esti bogata, o sa ti spun contesa, de acum inainte, daca mi ingadui

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina, partea buna e ca si mami vrea asa ca o sa fie mai usor sa bifam punct cu punct dorintele de pe lista. Mai ales pentru renuntatul la fumat e mare nevoie de vointa ei.

O seara frumoasa si tie !

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sorin, tentanta ideea de a ma simti o doamna de vita nobila, fosnindu-mi rochia cu crinolina printre tufe de liliac .Dar ma pot multumi cu Anielle. Ce ma incanta mai mult este acest " de acum inainte". Suna a promisiune pe termen lung de a-mi vizita "gradina":).