sâmbătă, 31 octombrie 2009

Shortcut

Am pus lacat la portita si mi-am parasit "gradina" pentru o perioada nedeterminata; am promis sa copiez cheia si s-o trimit su forma de invitatii, oaspetilor dragi sa poata culege cand au pofta o gutuie- stire, o floare- melodie sau o poveste proaspata din viata mea.
In lipsa unei persoane pricepute, am descarcat singura ApexDC++, l-am instalat si apoi am luat din retea filmul mult ravnit "Ducesa"; Mi-am cumparat busuioc sa fie acolo in casa in cazul in care o sa ma (mai ) apuc de gatit; mi-am facut pe un notes o mini-lista cu ce vreau sa-mi aduca Mos Craciun:
- o oglinda mare in care sa ma vad pe de-antregu'- pentru moment ma admir in geamul scarii de la bloc,
-o caciula tip aviator cum am vazut eu la magazinul ala cu ciudatenii,
-o alta oglinda mai mica pentru o masina care consuma exagerat de mult
-o curea cu catarama patratoasa ca a mosului
-o trusa pentru manichiura

Sambata cu o incercare de a surprinde capitala printr-un inedit personaj simplu, fara unghii false, fara machiaj strident, fara tone de fond de ten, (ca doar deh, fiecare poate sa se ma(s)cheze dupa bunul plac in seara de Halloween numai ca eu am ales masca de zi cu zi ); Caracatita si regele crevete de la "Mesogios"asezonati cu muzica greceasca de pe vremea cand eram noi tinere; o fata sexy in costum de politist printre niste baieti cu cornite de ren dansand plini de elan. Club Eleven, ingerasi in dresuri de dantela incalciti in panze de paianjen si cocktail cu gust de samburi amarui .

0 comentarii: