sâmbătă, 3 octombrie 2009

Molatice, tomnatice, de casa

Intaia sambata a lui brumarel. Ploaie marunta si chef de zabovit prin casa. Indeleletniciri culinare. Un sort colorat, miros de legume si verdeata. Si dupa ce am pus la foc prima ciorba in co-productie, ne-am folosit timpul cu rost dereticand prin bucatarie: aranjat in dulapioare condimentele, pus foile de dafin si scortisoara in cutiutele ce le purtau numele, debarasat de cele din alta era, pregatit colectia de borcane goale pentru o escapada la tara stiind ca o parte o sa le inapoiem cu zacusca sau dulceata, facut ordine prin pliculete de ceaiuri de fructe sau menta uscata, scos la iveala niste forme de prajiturele cu gandul sa incercam data viitoare o reteta dulce.
Iar dupa vreo 3 ore de forfota prin bucatarie am putut servi bunatatea cu care am cam "spart gura targului ".













3 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Daca ma uit la poze, itzi dau dreptate, adica ai rupe gura targului.
DAR,
trebuia sa ne chemi si la o portzie, sa vedem ce si cum..Nu dau note fara sa fac evaluarea propriu- zisa, draga Anielle. Cat imi eshti tu de draga! Si oricat de cocheta itzi este bucataria.
O zi frumoasa!

anette spunea...

Strachinutze cu linguri de lemn, ceapa rosie cu paine neagra si tuica servita in cescute de lut, ciorbita facuta in coproductie si inimioara din geam, toate pe fondul unei ploi marunte de toamna- intr-adevar foarte frumoasa combinatia

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,
Pentru prima incercare am zis sa testam pe noi si sa nu am surprize ca la galustele cu prune. Acum ca am dibuit reteta putem sa repetam "figura" si sa invitam si prietenii din blogosfera :).
O saptamana minunata iti doresc!

@ Anette ,
Doar nu credeai ca le-am cumparat de la Valea pentru decor! Si tot sa mai fie astfel de atmosfera. Zice-se ca săptămana a doua din octombrie este Saptamana Satului, cea în care preocuparile sunt pentru gospodărie. Poate reusesc sa culeg si eu strugurii :).