joi, 22 octombrie 2009

O bucatica de rai

Dragos ne-a indemnat in urma cu ceva timp sa vedem un film si cum am incredere in recomandarile lui, l-am salvat (pe film , nu pe Dragos :p) si l-am pus la pastrare. Si am vazut la momentul potrivit:
- o dovada ca "omul sfinteste locul"
- ca te poti simti implinit, iubit , apreciat si intr-un satuc si nu neaparat pe marile scene ale lumii in mijlocul audientei simandicoase
- ca iti poti gasi iubirea in cele mai neasteptate momente
- oameni rai si buni , unii cu prejudecati , altii cu intentii oneste si dezinteresate
-ca iti poti realiza visul atunci cand crezi cu tarie in el
- ca muzica strange laolalta oamenii si-i uneste
- ca fiecare are o voce unica, iar impreuna, ascultandu-ne unii pe ceilalti putem inalta intr-un glas cant de slava
- ca muzica deschide inimile oamenilor aducand sinceritate si dragoste
- ca e important sa fi tu insuti pentru tine si ceilalti.
- un cantec hotarat pentru un alt inceput interpretat de Helen
Sjöholm.

Poate va faceti si voi timp. Astept pareri.

8 comentarii:

Fleur du May spunea...

Frumos review.

Cum se numeste filmul? "As it is in heaven?" M-ai facut curioasa..poate ma uit si eu daca am tp weekendul asta:)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

"ca fiecare are o voce unica, iar impreuna, ascultandu-ne unii pe ceilalti putem inalta intr-un glas cant de slava
- ca muzica deschide inimile oamenilor aducand sinceritate si dragoste
- ca e important sa fi tu insuti pentru tine si ceilalti".


Atat de frumos, l-ai comentat, ca-l voi cauta!
O seara frumoasa!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina si FleurduMay,
Vedeti daca mai poate fi descarcat de pe linkul lasat de Dragos.Dati clic pe blogul lui si apoi salvati filmul ca sa-l aveti acolo.O sa-l vedeti voi cand o sa vina momentul.

Fleur du May spunea...

*blushing* ..care e linkul de la blogul lui Dragos?

Tzuca Bufnitzuca spunea...

FleurduMay,

Acesta:
http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-e1adf595ab.zip

Fleur du May spunea...

Multumesc Anielle, nu mai e valabil se pare; O sa il gasesc eu cumva.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

FlerduMay,
Am incercat sa il incarc eu .Sper sa ma fi descurcat :

http://dl.transfer.ro/Transfer_ro-9bd67e78ce4a37118cc.zip

Mihaella Gheorghiu spunea...

mi-ai starnit interesul.o sa-l achizitionez si eu.te imbratisez cu drag