vineri, 30 octombrie 2009

poveste soriceasca

Ziua 1- Aratarea

Nu era in raza mea vizuala; l-am zarit mai intai cu coada ochiului- o mogaldeata miscatoare, cu o codita mai lunga decat ea care disparu pe data dupa tufanelele aduse de d-na care face curat, intr-o mica deschizatura din care ies tevile de gaze. O echipa de interventie se prezenta de indata in biroul meu si incepu operatiunea de izgonire a vizitatorului nepoftit. Spuma pusa cu grija in crapatura cu pricina sub atenta observare a d-nei M. Odata treaba terminata si convinsi ca inamicul fusese alungat, isi luara ustensilele si se dusera fiecare pe la birourile lor.

Ziua 2 - Semne
Am gasit rotita mouse-ului de la PC un pic julita in doua parti. S-o fi rupt-o eu? Parca nu era asa ca as fi simtit-o colturoasa la pipait . Sa fi fost el ? Dar cum sa ajunga tocmai aici, si de ce ? Si mai presus de toate, cum? Ca a fost “zidit” in spuma.

Ziua 3 -Fapta
Am gasit rotita mouse-ului roasa de jur imprejur, ca si cum s-a dat pe ea si in acelasi timp a si ros la plastic.
Nu mai incapea indoila. Soricelul rosese soricelul! Bucatatele faramitite stateau dovada intr-o gramajoara .Cum de a ajuns tocmai pe birou? Si cum la mouse? Din cate mostre, cutii, hartii, dosare, pixuri a intalnit in cale ?

Apoi am zarit animalul. Mic, dar cu o burta mare, rotunjoara. A traversat camera si s-a pitit dupa un rastel. M-am apropiat cu zgomot dar a asteptat chitic pana cand mi-am reluat lucrul. Apoi a iesit din ascunzatoare si si-a vazut de-ale lui . L-am lasat in pace. A stat apoi chiar sa-l filmez si cand am batut cu piciorul in parchet a fugit. Ne jucam. Nici nu vreau sa mi-l inchipui pe amicul meu rotofei cu un grausor in gura. Cand ies din birou si ma intorc ma gandesc ce fata ar face daca i-as da din greseala o usa in cap; s-ar reculege, ar mustaci , si-ar lua codita la spinare si s-ar refugia spunand ca a avut o zi cumplita la servici. Este singurul soarecele cu aspiratii ; nu mai vrea sa fie rozator de productie, vrea sa toceasca hartii.
Dar daca isi ia nasucul la purtare si tot cotrobaindu-mi pe birou, se apuca sa trimita mailuri in locul meu ? Daca imi face postari pe blog? Daca-mi iese din mapa la vreo sedinta cu furnizorii?
De azi suntem doi care impartim acest birou si trebuie sa isi puna si el osul la treaba ca in firma asta nu dormim, da? Ar putea sa dea o labuta de ajutor pe post de distrugator de documente sau poate ascutitor de creioane? Iar eu o sa inscriptionez pe usa ca sa se stie si de existenta lui : Frumoasa si bestia.

6 nov edit: soricelul a disparut fara urma. Nici macar nu si-a depus demisia.

1 comentarii:

anette spunea...

amicul tau cel rotofei se pare ca s-a speriat de munca, cum a auzit ca te-ai gandit sa-l pui la treaba cum a si fugit :)