vineri, 16 octombrie 2009

Muzica si iar muzica

"Mama, aseara imi venea sa sun la usa si sa te pup ca te-am auzit si eu pentru prima oara cantand", spuse de dimineata doamna Cristea.
Asta pentru ca iubitu' a dat sonorul mai tare in timp ce repetam si sunetul a razbit prin pereti. Intotdeauna repet in surdina sa nu imi deranjez vecinii cu zdranganelile pentru ca stiu ca inca nu sunt pregatita sa dau reprezentatii nici macar pentru cunoscuti. Dar pe ea a miscat-o. Si poate ca nu neaparat ce a a auzit , ci ideea de a asculta. Un pian.
Cum ar fi daca as canta insa de-a binelea? Si deja imaginatia prinse a se avanta in scenarii indraznete :
S-ar strange lumea din tot blocul ca la urs, doamna care citeste apometrele mi-ar cere autograf, un baietandru care imprastie pe la usi pliante mi-ar lasa sub pres biletel de amor anonim, vecinii de vis-a-vis ar arunca cu flori (de mina ziceti?). As organiza serate scurte pentru vecinele mele in varsta, in pauza am servi ceai de galbenele si fursecuri (unele ar putea fi aduse chiar de ele ca sunt mai pricepute) iar sufrageria mi-ar fi invaluita in miros de scortisoara si zahar vanilat. As cauta sa invit si niste domni pensionari de pe la celelalte scari pentru socializare (asta ar fi misiunea cea mai grea ca sunt cam pe cale de diparitie) . Iar la final le-as conduce pana la usa si sunt sigura ca in acea seara ar avea un somn lin.
Lasand gluma la o parte, chiar mi-ar placea sa pot face ceva asemanator pentru ei , caci ma gandesc ca e cumplit sa fii batran si insingurat pe deasupra. Ceea ce ma duce cu gandul la acel club al melomanilor (cum exista in Craiova ) pe care o sa il fac intr-o zi cu soare, cu mai mult timp si probabil ceva mai multi bani.

10 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Vezi, tu Anielle, de asta ti-am transmis premiile- esti atat de speciala!
Te gandesti la cei din jur cu un fel de duiosie, de tantrete, greu de gasit in ziua de astazi. Aproape imposibil.
Iti doresc sa-ti implinesti gandurile!Si sa-i fericesti pe oameni cu talentul tau!
O seara frumoasa!

Geanina Codita spunea...

Zile speciale, draga mea, în preajma celor dragi!

Îmbrăţişări peste normă!

muzeul virtual al apei ploiesti spunea...

Chiar iubesti Ploiestii? Vrei sa vezi imagini si sa afli si alte lucruri despre Ploiesti? Si eu am visat la un club al celor ce tin cu adevarat la acest oras...am visat sa pun bazele unui muzeu care ar fi putut fi unic in Europa in Uzina de apa de la Crangul lui Bot...am gasit multe lucruri extraordinare despre oras, nu intereseaza insa pe nimeni astazi...Ma poti contacta la
"acnod54@gmail.com" .Sarutmana!
Ioan D.

muzeul virtual al apei ploiesti spunea...

Imi cer scuze, revin in legatura cu Ploiestii dar si cu muzica,daca mergi la vreuna din diminetile,dupamiezele sau serile muzicale pe care le organizeaza dl.Alex. Badulescu la casa Paul Constantinescu, te simti ca un musafir de onoare in casa ilustrului compozitor...si cateodata chiar sunt servite prajiturele sau ceai!
Si din nou cer iertare, am tastat gresit adresa de mail, corect e "acnod54@hotmail.com".Sarutmana!
Ioan D.

pantacruel spunea...

un club al melomanilor. o idee induiosator de fermecatoare :)
vb serios.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,
Sa dea Dumnezeu!
Multumesc mult!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina,
Momentele alaturi de cei dragi sunt intotdeauna speciale.
Dar probabil ca din obisnuinta uitam sa le mai dam importanta cuvenita.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Pantacruel, te cred. Mai ales dupa ce ne-ai impartasit povestea de weekend pe muzica lui Handel:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Ioan D. ,

Ploiestiul este locul in care m-am nascut si de care ma simt legata. Cred ca pot spune ca-mi iubesc orasul caci n-as dori sa ma mut nicaieri altundeva desi as avea posibilitatea sa fac lucrul acesta.
Pasiunea mea este insa muzica si mi-am propus ca atunci cand o sa se indeplineasca cel putin doua din cele trei conditii din postarea mea, sa-mi pot materializa dorinta legata de clubul melomanilor.
Mult succes in atingerea scopului propus iti doresc !

razvan spunea...

Urmeaza-ti pasiunea pentru muzica!

Sa stii ca faci un lucru din toata inima, ca-ti place, nu e putin lucru...

Urmeaza-ti pasiunea si asculta chemarea din inima ta:)