marți, 6 octombrie 2009

Toamna se numara bamele


Aseara am avut o intalnire amiabila cu presedintele Americii. Eu si cu cativa pe care nu mi-i amintesc. Nu i-am pus intrebari stanjenitoare (cred ca am ramas cu gandul la interviul lui Panta) dar nici tacuta n-am fost. Si nici nu mi s-a impleticit limba. Barack Obama e aratos . Seamana cu Denzel. Cu un suras cuceritor. Conversatia noastra s-a sfarsit cam iute ca avea si alte probleme de stat ce necesitau rezolvare.
Apoi am anuntat-o pe buna mea prietena ca sunt in Manhattan. Ea mi-a raspuns printr-un mesaj ca s-a mutat vis-a -vis. Fata de ce nu preciza, dar eu am inteles exact unde. Apoi mi-am facut griji ca nu am anuntat acasa ca am plecat si m-am gandit sa dau un sms.
Si-apoi m-am trezit. Omul-dulap ne spiona fara retinere.

6 comentarii:

HTC photography spunea...

Foarte simpatica poza...
Multumesc pt comment.
O zi frumoasa iti doresc!

pantacruel spunea...

:)) intrebarile pt e.i. sunt gata de-a binelea. multe si nemernice (sper ca nu va raspunde la toate!) :p

si daca nu stiai te anunt eu ca brad pitt a murit intr-un dulap. nu-ti spun in ce film, dar cred ca stii si tu :D

Mihaella Gheorghiu spunea...

daca te mai intalnesti cu Barrack Obama...sa continui?
cu guvernul Romaniei cand te intalnesti,poate faci vreo sensibilizare...
te pup

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ma sperie dulapurile cu ochi.
O, BAMA!!!
Anielle, ai vazut leapsha, nu te-a tentat? Deloc, deloc?
o seara frumoasa!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

@ Boss,
Bine-ai venit! Da,imi placu toamna de pe blogul tau.

@Panta,
N-a murit domnle, l-am vazut eu alaltaseara (mai mult "fortata":P)pe ticalosul fara glorie. Si arata destul de viu =P~

@Miha, fa o lista s-o am la indemana :)

@Gina,
Dubios dulapul meu .Si-a cam luat nasul la purtare.
Am vazut leapsa aseara si chiar mi-au facut cu ochiul cateva intrebari dar sincera sa fiu eram atat de obosita si nu am vrut sa citesc printre randuri.
I'll be back ! :)

Cristian Lisandru spunea...

Ha, ha, ce mi-a plăcut... Un gând bun la început de săptămână...