vineri, 16 octombrie 2009

Gateala

Diseara cinam afara! Te-astept in piaţeta !
Timpul se scurse placut cu gandul la o intalnire romantica si nici nu mi-am dat seama cand veni seara. Imbracasem rochita care ii place lui, cea neagra cu buline albe pana la genunchi ca a Malenei; el costumul negru si camasa alba fara cravata. Un pic mafiot. Dar unul sentimental cu un boboc de trandafir rosu pentru mine. Ne-am asezat la o masuta maronie.
Alesese el pentru amandoi: Penne alla Carbonara. Aurii, cu smantana si un abia simtit gust de usturoi. Parmezam la plic. Inghitituri mici savurate pe indelete si priviri aprobatoare pentru un gust minunat. Alaturi de un vin alb . Complimente bucatarului ce fu pe deplin multumit de reusita cinei.
Apoi ne-am ridicat si am strans masa.
Data viitoare e randul tau sa gatesti! :)

5 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ce frumos!
Ca intr-un film retro!

Geanina Codita spunea...

Subscriu la ceea ce a scris INCERTITUDI.

DIVIN, draga mea.

Pupici geaninoşi peste normă!

Fleur du May spunea...

Romantic....
By the way..arunca o privire cand ai tp pe blogul meu..ai un mic premiu:)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Dragele mele Gina si Geanina, sa vedem cum va iesi "productia "mea. Sper ca nu un film de groaza !:P

Tzuca Bufnitzuca spunea...

FleurduMay,
Ploua cu premii toamna aceasta:). Multumesc.